Kezdőoldal » Egészség » Alternatív gyógyítás » Tudtok ingyenesen letölthető...

Tudtok ingyenesen letölthető önhipnózis hanganyagokat?

Figyelt kérdés

én csak ezt találtam: [link]


hasonlót keresnék önelfogadás, stresszoldás, önbizalomnövelés téren!



2014. jún. 23. 11:05
 1/4 Kálmán Réka14 ***** válasza:

Amit én ajánlanék az nem önhipnózis, hanem pozitív énkép építés, de a fenti problémákra ugyanolyan hatékony, innen le tudod tölteni:


[link]

2014. jún. 24. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

csak egy tanács!


Ne programozd az agyadat. Pont az a baj hogy tele van programokkal gyerekkorodból!


Terápiázz! Az igazi elfogadás ott kezdődik hogy átéled azt ami előjön (elő akar jönni) belőled!

2014. jún. 28. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm tanácsod, igazából a hipnózis terén még elég kezdő vagyok, úgymond nem vagyok járatos. Terápiára járok 2011 óta. Több dolgot sikerült megfejtenem a terápiák alkalmával, már a nagy részét átlátom mi miért lett. Volt is amolyan átélős feldolgozós élményem is, és több dolgot sikerült megváltoztatnom magamban. De ez az önbizalomhiány ez megfogott. Nem tudom hogy tudnám felépiteni, ha valami nagyon kimaradt gyerekkorban, vagy szülők, tanárok által sérelmek értek. Tini koromban persze egy jól kidolgozott ál személyiséggel (vagánykodás, keménykedés) ezt jól tudtam leplezni, de felnőtt koromra úrja előjött, hogy a keménykedős váz lepergett. A baj, hogy minden ezen alapszik, belátom hogy ez van velem, szomorú vagyok ha rájövök hogy mindent ez tett tönkre eddig is az életemben, kapcsolataimban, párkapcsolataimban, és szomorúvá tesz, hogy nem tudok rajta változtatni, hiába tudom! ezért gondoltam a hipnózisra, mert hiába tudom agyilag hogy ez van velem, és értem miért, változtatni mégsem tudtam rajta! de folytatom a terápiát, csak gondoltam kipróbálom a hipnózist is, hátha segit ott a legmélyén megváltoztatni a dolgokat hogy végre tartsam magam valamire. kicsit úgy érzem, a