Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Hogyan próbáljak leszokni az...

Hogyan próbáljak leszokni az orrsprayről? Mert ha nem fujok be, félek hogy arcüreggyulladásom lesz?

Figyelt kérdés
Májusban volt utoljára, és kb 2hónapig használtam orrsprayt, minden nap. Kb 2 hete már jó volt egy ideig, és nem fáztam meg, nem csináltam semmit. Most megint elkezdett betohadni, néha ki is tudtam fujni, elég zöldes volt. De mitől ha nem fáztam meg? Ez is az orrspraytől van?

2014. szept. 2. 14:58
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha zöld az orrváladékod, akkor elképzelhető, hogy bakteriális fertőzésed van, arra meg antibiotikum kell. Nem orrspray.

És az orrspray-nek is megvan a maga használati ideje, amitől tovább nem szabad alkalmazni, ugyanis bizony hozzá lehet szokni a használatához, tulajdonképpen függővé válsz tőle, plusz az orrnyálkahártyára sincs jó hatással. Azt csak meghatározott esetben lehet használni.

Ha pedig el akarsz kerülni egy arcüreg gyulladást, akkor mikor meg vagy betegedve, sűrű, nehezen tisztítható orrváladékod van, akkor ha az sárgás, zöldes, akkor javasolt az antibiotikum használata a baktérium ellen, ACC pedig mondjuk az orrváladék feloldására, így könnyen távozik, nem rakódik le és arcüreg gyulladásod sem lesz.

Vagy ruházz be egy inhalálóra, ami szintén kezeli a náthát, illetve megelőzi az arcüreg, homloküreg gyulladást.

2014. szept. 2. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ha zöldes, akkor ott gyulladás van. Látogass el a fül-orr-gégészetre, hátha kitenyésztik és a megfelelő gyógyszert adják rá.


Egyébként én is nehezen szoktam le az orrsprayről. Nekem úgy sikerült, hogy vettem egy inhalátort (LAICA NE 2003 típus), sós oldatot lélegzek be napi 2 alkalommal. Ez is feloldja a leragadt váladékot.

2014. szept. 2. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Az orrsprayt nem szabad egy hétnél tovább használni, mert a nyálkahártya beduzzad a hosszú használattól, és onnantól kezdve nagyon nagyon rossz lesz. Ha nem tudod kifújni, akkor próbálkozz tengervizes oldattal, az is oldja a váladékot, meg próbáld ki az orrszívó porszívót, gyerekeknél is azt szokták ajánlani.
2014. szept. 2. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Ezüstkolloid oldatot fújj be az orrodba, ez megelőz és meggyógyít minden fertőzést.
2014. szept. 2. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Az ezüstkolloidot gyakran úgy árusítják, mint ami erősíti az immunrendszert, elöli a kórokozókat, mint ami az antibiotikum alternatívája. Ajánlják rák, AIDS, tuberkulózis, skarlát, szifilisz, herpesz, tüdőgyulladás és prosztatagyulladás ellen is.


A szakirodalom alapján azonban:

-az ezüstnek nincs funkciója a szervezetben

-az ezüst nem esszenciális ásványi anyag vagy mindent gyógyító szer

-nem létezik ezüsthiány, tehát nem kell az ezüstöt pótolni

-az ezüstkolloid különféle célú felhasználásai tudományosan nem igazoltak

-az ezüstkolloid alkalmazásának súlyos mellékhatásai lehetnek


Az állatvizsgálatok azt igazolják, hogy az ezüst beépül a testbe. Az emberi szervezetbe beépülve argyriát (ezüstmérgezést) okoz. Ennek következménye a bőr, belső szervek, köröm, íny kékes-szürke elszíneződése. Az argyria nem kezelhető, állandósult állapot. Az ezüst fehérjékhez kötődik és a napfény hatására, mint a fotópapíron, elszíneződik. Egyéb mellékhatásai a neurológiai tünetek (pl. epilepsziás rohamok), vesekárosodás, gyomorpanaszok, fejfájás, fáradtság, bőrirritáció.


Ezzel csak óvatosan...

2014. szept. 2. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Menj el orr-fül-gégészhez, ha zöldes az orrváladék, akkor arra antibiotikum kell, az orrodba pedig enyhén sós, langyos vizet csöppents, naponta kétszer, ez is megszünteti az orrdugulást és nem okoz kárt, mint a hosszú ideig használt orrsparyok.
2014. szept. 2. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Az orrspray okozhat függőséget.
2014. szept. 2. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!