Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Napi 1-2 fájdalomcsillapító/gy...

Napi 1-2 fájdalomcsillapító/gyulladáscsökkentő hosszabb távon káros? Mi bajom lehet?

Figyelt kérdés

Nagyon csúnya aknés az arcom, végigjártam mindenféle orvost vele. Bőrgyógyászt, nőgyógyászt, endokrinológust, allergológust, labort. Senki nem talált semmit.

Viszont vannak lyukas fogaim hátul. Nem fájnak, ezért lusta voltam elmenni a foorvoshoz, de tudtommal ettől is lehet akné. Hisz ha van vmi gyulladás, akkor az a bőrön keresztül is próbál ürülni a szervezetből.Pár hónapja viszont fájt egy fogam, azzal kezelésre jártam, és pár napi szedtem egy gyulladáscökkentőt. Azt vettem észre, hogy azokban a napokban a bőröm állapota is látványosan javult.

A munkaidőm olyan, hogy nem jutok el a fogorvoshoz, és őszintén szólva sosem akartam egy-egy 10 perces tömés miatt szabit kivenni. De most rászántam magam, hogy hamarosan elmegyek.

Szóval ha addig is beveszek napi 1-2 Rubophent, max 1-2 hónapig, attól lehet valami bajom?


2015. júl. 17. 19:43
 1/5 szamo77db ***** válasza:
A Rubophen hatóanyaga a paracetamol. Én úgy tudom, ez eléggé megterheli a májat. Azt mondom, ilyen hosszú ideig ne szedjed. Beszéld meg a háziorvosoddal, hogy mit tudna ajánlani neked a hosszan tartó Rubophen szedés helyett.
2015. júl. 17. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Nyilván azt, hogy azonnal menjek és csináltassam meg a fogaimat. :)


És aki fejfájós, és minden nap gyógyszereket szed?

2015. júl. 17. 20:18
 3/5 anonim ***** válasza:

Az úgy járhat, mint anyukám, fekély, majd gyomorműtét.

Ne várj 1-2 hónapot a fogászattal, menj el mielőbb, a lyukas fogak 1-2 hónap alatt sokat romlanak, minél előbb kezdik a kezelést, annál jobb.

2015. júl. 18. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
a fájdalomcsillapítók a vesét is tönkreteszik! plusz ha már rákérdeztél a fejfájósakra, róluk annyit, hogy a fájdalomcsillapító hosszan szedve nagyon makacs fejfájást okoz, illetve súlyosbítja azt, aztán egyre nehezebb kideríteni, mitől van.
2015. júl. 22. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
A paracetamolt a maj bontja le es nagyon megterheli, ha napi szinten szeded, raadadul a szervezet hozzaszokik, ami azt jelenti, hogy ha kesobb fajalmaid lesznek es paracetamolt veszel be, nem valoszinu, hogy hatni fog.
2015. júl. 23. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!