Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Beszedhetem a felirt antibioti...

Beszedhetem a felirt antibiotikumot, ha 1 nappal a szedese utan hirtelen laz es hidegrazas jelentkezett?

Figyelt kérdés
2016. dec. 8. 23:21
 1/1 anonim ***** válasza:
Antibiotikum inkább gyomor- bélrendszeri panaszokat szokott okozni, a láz és hidegrázás inkább valami szövődmény lehet, tehát be kellene szedned, hiszen azért írta fel az orvos.
2016. dec. 9. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!