Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Vérnyomáscsökkentőnek van...

Vérnyomáscsökkentőnek van valami komolyabb mellékhatása, hosszabb távon?

Figyelt kérdés
19 vagyok, sajnos magas a vérnyomásom, tenaxumot írtak fel.:)
2019. febr. 28. 16:37
 1/4 anonim ***** válasza:
Amikor elkezded szedni gyengeséget érezhetsz egy pár napig. Ez azért van, mert a tested megszokta a magas vérnyomást és ahogy csökkenni kezd, az szokatlan. Ezért javasolt, hogy hétvégén kezdd el szedni, amikor nem mész sehova.
2019. febr. 28. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
És ha eddig éreztem a fülemben a szivem dobogását, akkor mostantól ha minden a gyógyszer miatt nem fog , ugye?:) csak ezt elfelejtettem a dokinak mondani:D
2019. febr. 28. 16:52
 3/4 anonim ***** válasza:
Elvileg nem kéne. Ha mégis érzed jelezd az orvosnak. Ha van otthon vérnyomásmérőd, mérd meg naponta háromszor és írd fel. Az sokat segít az orvosnak.
2019. febr. 28. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Az enyémnek eddig még nem volt.
2019. febr. 28. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!