Kezdőoldal » Egészség » Dohányzás » Hogyan kell össze keverni az...

Hogyan kell össze keverni az e liquidett ?

Figyelt kérdés
Igazából kezdő vagyok ezen a terűleten és nem nagyon vágom a keverési arányokat.Szóval vettem 500 ML alaplevet PG50%-VG50% a nikotin tartalma pedig 9 és ehez öntöttem hozzá 50 ML dohányos aromát de amikor kipróbáltam azt hittem kiköpöm a tűdőmet gondoltam ha felöntöm még nikotin mentes alaplével akkor már nem lessz olyan erős ehez hozzá adtam még 500 ML alaplevet.Ez igy jó lessz ? Mert még nem kóstoltam mert ha jól tudom keverés után kell várni vele 14 napot.De álitólag ez igy fog működni ?

2021. jún. 8. 14:48
 1/4 anonim ***** válasza:

állnia kell kicsit tényleg és kevergetni lehet az a baj hogy nem keveredett


fizika tanár: gyerekek a diffúzió magától összekeveri a folyadékot....

2021. jún. 8. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Azért mielőtt elkezdtél kavargatni egy kicsit utánanézhettél volna

mire kell figyelni.

MTL: hígabb liquid, lehet magasabb nikotintartalom.

DL: sűrűbb liquid, max 6mg nikotin.

Az aroma hígítja a liquidet, mert általában pg alapú.

2021. jún. 8. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Ugyan kavargatni nem kavargattam de jól felráztam amikor össze öntöttem a dolgokat.Na akkor ahogy leirtam a kérdésben az ugy jó lessz,nem vészes a dolog ?
2021. jún. 8. 18:42
 4/4 anonim ***** válasza:

Meg kellene nézni, hogy milyen a javasolt arány az aromán. Az 5% szerintem nem lesz ízletes. Legközelebb mielőtt nekilátsz, nézd meg a javasolt arányt.


Én naponta többször is szoktam rázogatni, hogy rendesen keveredjen össze.

2021. jún. 8. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu