Kezdőoldal » Egészség » Dohányzás » Mekkorát kell szívni a cigibe?

Mekkorát kell szívni a cigibe?

Figyelt kérdés
Még kezdő vagyok és haverok mindig kínálgatnak vele, el is fogadnám, de nem akarok úgymond leszerepelni, hogy még cigi sem volt a számban. Mekkorákat kell beleszívni? Azt mondják nem jó ha túl sokat szívok belőle egyszerre.
2014. febr. 28. 22:17
 1/6 anonim ***** válasza:
0%

Nem akarlak kioktatni, de én a helyedben nagy ívben lesz@rnám a haverjaimat, hogy mit gondolnak cigi ügyben.

Ne véletlenül haverok...ha a barátaid lennének, tekintettel lennének erre.


Visszatérve a kérdésre, ha már nem akarsz beégni előttük, akkor inkább nagyot, aztán dobd is el a francba! Ha tovább szívod annál jobban kívánod.

2014. febr. 28. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
17%
12-13 éve szívom. Minden évben 1-2-3 hónapig szenvedek a leszokással, aztán visszaesem. Bárcsak sose gyújtottam volna rá.
2014. febr. 28. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Kis slukkot szívj.
2014. febr. 28. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Una ***** válasza:
Lehetőleg semekkorát sem kell szívni a cigarettába. Talán nincs szerencsém de három barátom halt meg tüdőrákban az utóbbi öt év alatt. Ami a haverokat illeti én is haveri nyomásra kezdtem dohányozni srác koromban. Egy haver volt aki kimosolygott bennünket amikor cukkoltuk, hogy "mi van, Anyuci nem engedi" és hasonló szövegekkel. Egyszer elárultam neki, hogy már csak azért is szerettem volna ha rágyujt mert baromira irigyeltem azért, hogy ő volt az egyetlen akinek tartása volt közülünk és szerettem volna ha lecsúszik hozzánk. Nem tette meg és ma is egy egyéniségnek tartom.
2014. márc. 1. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
3,45 N-nyi erővel kell, miközben 7,33 Pa a nyomás.
2014. márc. 1. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Vulpe válasza:
amekkora neked jól esik
2014. márc. 4. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: