Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Fáj a fejem, torkom és a...

Fáj a fejem, torkom és a fülem. Kaptam rá Zinnat 500 mg-os 0 db-os antibiotikumot. Hány db-tól kellene jobban éreznem magam?

Figyelt kérdés
2009. szept. 18. 10:27
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem 10 darabost? :D
2009. szept. 18. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
De igen, ezek szerint nem vette be :D
2009. szept. 18. 19:02
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha tényleg baci okozza a betegséget akkor 1-2 nap után már hatni fog. Viszont fontos , hogy ha már elkezdted szedni akkor mindenképpen végig kell csinálni a kúrát akkor is ha már teljesen jól vagy.
2009. szept. 18. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!