Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Egészségügyi szakos hallgatók...

Egészségügyi szakos hallgatók és eü. Dolgozók! Mit tudtok a COVID önkéntességről?

Figyelt kérdés

Negyedéves orvostanhallgató vagyok az egyik vidéki egyetemen, Budapest közelében lakom a családommal. Jelentkeztem a MOK önkéntességi felhívására néhány hete, viszont sehol semmi információt nem találtam a részletekről. Az egyetemünkre is lehet jelentkezni önkéntes segítőnek, de oda még nem mertem beadni a jelentkezést az alábbi problémák miatt:

1. Nem tudom, hogy van-e lehetőség arra, hogy *bármilyen* szállást biztosítsanak. Ugye a kollégiumokat kiürítették, nem tudom, hogy a nővérszállókkal mi van, de gondolom eleve nem célszerű a jelenlegi helyzetben ilyen "tömeges" helyen lakni egyébként sem. Budapestre csak tömegközlekedéssel tudnék bejárni, ami már megint csak nem túl előnyös, az egyetemem pedig 200km-re van, nyilván szállás hiányában nem megoldható az ottani munka. Mivel a szüleimmel lakom, nekik sem szívesen hoznám haza a fertőzést.

2. Mennyire van egyáltalán szükség hallgatókra? Attól félek, hogy az lenne, hogy ugyanúgy csak "láb alatt vagyok", mint pl gyakorlatokon és semmit nem mernek rám bízni. Nincs szakképzettségem, az alapvető ápolási feladatokon kívül mást nem tudok egyedül csinálni (nyilván ha mondjuk csak egyetlen egyszer megmutatnak vagy elmagyaráznak valamit, onnantól már menni fog, de nem tudom, hogy ilyesmi tanítgatásra mennyire van most kapacitás).