Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Segítség? Rosszul szedtem be...

Segítség? Rosszul szedtem be az antibiotikumot

Figyelt kérdés

Ma irt fel a doki egy antibiotikumot, ki is lett váltva. Napi 2x kell bevenni 12 óránként.

Az elsot reggel 10kor vettem be a reggelivel, szoval a masodikat este 9-10 kor kellett volna bevennem. De veletlen most fel haromkor vettem be az ebeddel. Tehat 12 ora helyett volt a ketto tabletta kozott kb 4-5 ora.


Lesz tole bajom? Mit csinaljak?


Es ami fontos még:

Hogyan szedjem tovabb? Most akkor este szedjek be egy harmadikat hogy mqradjon meg az este is reggel is felallas, vagy legkozelebb majd holnap reggel, es rá 12 orara este a kovetkezot?


Helyesirasi hibakert bocsi telefonrol vagyok.


2016. febr. 1. 15:26
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem lesz semmi bajod ! Legközelebb reggel vegyél be , utána pedig 12 óránként !
2016. febr. 1. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Először is ne aggódj!

Másodsorban ezentúl jobban figyelj az utasítások betartására.


Nem lesz semmi bajod. Ma már ne vegyél be + egyet. Majd holnap reggel beveszed a következőt és este a másikat és így tovább.

2016. febr. 1. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Minden antibiotikum leírásában külön kitérnek rá, hogy mi a teendő ha elhibáztad a szedést, csak el kell olvasni. Mindenesetre én ma már nem vennék be többet, a következőt holnap reggel 7 aztán este 7 felváltva.
2016. febr. 1. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Majdnem teljesen ugyanazt írtuk :)
2016. febr. 1. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
3: mármint úgy "felváltva", hogy reggel és este is, de gondolom ez evidens..
2016. febr. 1. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.


Kicsit olyan, mintha gyógyszer szag jönne fel a gyomromból. Normális ez? Vagy lehet hogy a betegség szagát érzem?

2016. febr. 1. 16:33
 7/8 anonim ***** válasza:
Előfordulhat, hogy érzel valamilyen furcsa szagot / ízérzést a gyógyszer bevétele után. Ez a mellékhatás elmúlhat, de akár a szedés végéig is kitarthat.
2016. febr. 1. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Betegségeknek is több esetben előfordulhat valamilyen szaga. Ha betegségtől van, akkor ez is el szokott múlni, amint rendeződik az illető állapota.
2016. febr. 1. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!