Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Antibiotikumot szedek (utolsó...

Antibiotikumot szedek (utolsó nap, este az utolsó szem). Harmadik napja tapasztalom, hogy a székletem más állagú, megváltozott a szaga is, a gyógyszer miatt lehet?

Figyelt kérdés
2016. dec. 8. 10:31
 1/3 anonim ***** válasza:
igen, kinyiffantotta a belfloradat.
2016. dec. 8. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Igen, egyél éfőflórás joghurtot, vagy vegyél probiotikumot.
2016. dec. 8. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
élőflórás alakart lenni. :-)
2016. dec. 8. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!