Kezdőoldal » Egészség » Férfiak egészsége » Miért vagyok ilyen szomorú?...

Miért vagyok ilyen szomorú? Örülnöm kéne magamnak.

Figyelt kérdés

Hazajövök iskolából, talán elmegyek dolgozni (angol tanár vagyok) és hazajövök. Úgy érzem, hogy egyedül vagyok. Szoktam ismerkedni, csajozni meg ilyenek, de valahogy boldogtalan vagyok. Mikor este van és egyedül vagyok, szomorú vagyok, nem bírom ki sírás nélkül. Unom a hétköznapi tevékenységeimet, s csak azért nem sírom el magam, mert mások előtt vagyok. Néha csak úgy tudom levenni róla a gondolataimat, ha valami vicces filmet nézek. Túl unalmas az életem. Talán csak sajnáltatom magam?


Kérlek segítsetek!


18/F



2013. febr. 14. 19:04
 1/4 anonim ***** válasza:
Igen önsajnálatba esel. Milyen munka lenne neked jó? Teljesen egyedül vagy? Miért nem keresel magadnak olyan lányt, ///NEM CSAJT/// akivel jól éreznéd magadat és meleg családi fészked lenne.
2013. febr. 14. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Népbetegség. Megnyugatott? :) Nem mi? :) Igen, keresni kell embereket, akikkel hasonló az értékrend, meg kell cél ami mellett kiállsz. Hajrá-harjá!!
2013. febr. 14. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Mert együl magányosnak érzed magad,Az ember társas lény .

Nincsenek siker élményeid .Keres egy társat,ha találsz

az már egy siker élmény .Ketten vagytok és már nem is unatkozol .

2013. febr. 14. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Akkor nem vagy egyedül kedves kérdező.:)
2013. febr. 15. 04:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.