Kezdőoldal » Egészség » Fogak, szájápolás » Tudtok Miskolcon jó szakembert...

Tudtok Miskolcon jó szakembert, aki fogszabályozással foglalkozik?

Figyelt kérdés
22 éves nő vagyok szeretném a felső fogsoromat rendbe teteni, de fogalmam sincs milyen költségekre számithatok. Olyan 120 ezer körül szerintetek lehet manapság fogszabályozót rakatni? Nagy vágyam ez, de azt olvastam, hogy az árak a csillagos égig érnek, nagyon elkeseredtem...Ha diák vagyok (érvényes igazolvánnyal) nincs kedvezmény?
2014. jan. 14. 22:08
 1/8 anonim válasza:
Szia, én dr. Koch Erzsébethez járok.jó munkát végez. Én 18 év alatti vagyok, és úgy tudom hogy ha 18 felett vagy akkor minden alkalommal fizetned kell. Remélem valamit tudtam segíteni! :)
2014. jan. 14. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Én is dr Kochoz jártam. Imádtam. Sajnos már nen engedhetem meg anyagilag. Ha hozzá fogsz járni akkor sógorom fogja neked a szabályzót csinálni. :)

Diák kedvezmény sehol sincs fogra, sajnos. Lehet 120ből nem fog kijönni a szabályzó. Én 10 éve 65öt fizettem nála.

2014. jan. 14. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Tudtok valamiféle weboldalt, esetleg a pontos cimet, hogy helyileg hol találom meg? Köszi! :)
2014. jan. 14. 22:52
 4/8 anonim ***** válasza:
Mikor utoljára voltam nála a Kazinczy utcán rendelt.
2014. jan. 15. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Honlapja is van most nézem: [link]
2014. jan. 15. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Én inkább 200 körül számolnék, de ez nagyban függ a fogaidtól! (Én is hozzá járok, de én nem vagyok teljesen elégedett vele...)
2014. jan. 15. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Hú,nagyon köszönöm! És ha berendelem magam, hogy megnézze a fogaimat és mondjuk röntgent csinaljon, hogy kb meg tudja mondani mennyibe kerülne a fogszabi az milyen árban van kb??

Kedves utolsó: kifejtenéd, hogy miért nem vagy elégedett teljesen?