Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Fogak, szájápolás

A kérdés

Ha fogműtét után, fájdalomcsillapítót úgy veszek be, hogy még nem múlt el az érzéstelenítő hatása teljesen, akkor lesz valami bajom? És mi?

Vagy inkább meg se próbáljam?

  ápr. 17. 10:52  Privát üzenet  

A válasz

Érzéstelenítő gondolom lidocain. A fájdalomcsillapító gondolom ibuprofen vagy egyéb.

A kettő között nincs kölcsönhatás. Bár már délelőtt írtad ki a kérdést, de bevehetsz olyankor nyugodtan. Csak sok értelme nincs mig az érzéstelenítő hat.



A válaszíró 58%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont ápr. 17. 21:42 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ki lett idegelve a fogam a mai napon, és nyitva lett hagyva, a kezelés egyáltalán nem fájt az érzéstelenítő miatt, de most nagyon fáj. Lehet baj?
Most voltam fogorvosnál, még hat az érzéstelenítő. Mikor gyújthatok rá?
Érzéstelenítő injekciónal normális ez?
Gyökérkezelni kell? Mennyire fog fájni?
Nagyon fáj az érzéstelenítő injekció?
Ha a fogtömés után elkezdek enni, akkor hamarabb kimegy az érzéstelenítő hatása?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Fogak, szájápolás rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!