Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Fogamzásgátló abbahagyása...

Fogamzásgátló abbahagyása után meddig normális, hogy nem jön meg és pattanásosodok?

Figyelt kérdés
Tavalyi év novemberében 6 év után abbahagytam a fogamzásgátlóm szedését (mirabella). Novemberben még teljesen normálisan megjött, decemberben egy hét késéssel, azóta pedig semmi. Nemi életet négy éve nem élek (tehát terhes biztos nem vagyok), a menstruáciom fogamzásgátló előtt és alatt is iszonyú gyenge volt (max 3 nap hosszú). Ideje lenne felkeresni nőgyógyászt, vagy van valami otthoni módszer a menstruácio előidézésére? A másik kérdés, hogy mióta abbahagytam a gyógyszert a bőröm katsztrófa lett. Mindenhol is pattanásos vagyok, ráadásul minden nap egyre csak romlik a helyzet. Meddig tart ez az állapot? Sokkal boldogabb vagyok, hogy elhagytam a gyógyszert, de ha ennyire pattanásos maradok inkább azonnal újra szedném.... Ha voltatok ilyen helyzetben kérlek írjátok le a tapasztalitok! 20/L

febr. 17. 21:34
 1/1 anonim ***** válasza:

Sajnos normális.

Van akinek 1-2 hónap múlva már megjön, akár rendszeres is, és van akinek egy-másfél év mire újra elkezd vérezgetni.

A pattanások is “okék”, mert eddig a hormonok miatt volt szép bőröd. Megfelelő arcápolással akar fél év alatt rendbe tudod tenni.

febr. 18. 06:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!