Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Mi okozhatja azt, hogy gyógysz...

Mi okozhatja azt, hogy gyógyszer által sem jön meg a menzeszem ?

Figyelt kérdés
1,5 hónapja nem jelentkezett a menzeszem. Második doboz Norcolutot kaptam már, de így sem. Csak terhesség esetén nem hozza meg a gyógyszer ? 17 és 31 napos késésnél voltam orvosnál. Kézzel is megvizsgált, majd UH-n is megnézte (Hasi) de semmit sem látott. Igazából én nem bánnám ha baba lenne, talán párom nincs még felkészülve rá. Lehetséges a terhesség ? Vagy miért nem jön meg gyógyszer által sem ?
nov. 25. 21:00
 1/5 anonim ***** válasza:
37%
Nehéz lenne csinálni egy terhességi tesztet? De komolyan...
nov. 25. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Negatívak a tesztek…
nov. 25. 21:14
 3/5 anonim ***** válasza:
28%

Nyilván terhes nem vagy. A hormon szintjeidet, vérképet vassal kellene nézetni.

Nem fogyókúrázol/éhezteted magad?

nov. 25. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Nemrégen diétába kezdtem, de nem drasztikusan éheztetem van.
nov. 25. 21:22
 5/5 anonim ***** válasza:
13%
Diétától is lehet, és még éheztetned sem kell magad, elég ha pl sokkal kevesebb szénhidrátot viszel be, mint előtte.
nov. 26. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!