Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Fogamzásgátló szedésénél ez...

Fogamzásgátló szedésénél ez még normális?

Figyelt kérdés
Az első levél felénél tartok és azóta folyamatosan barnázok, nem akar elmúlni.
2011. okt. 31. 16:14
 1/2 anonim ***** válasza:
Igen, általában normális...a testednek idő kell hozzászokjon a gyógyszerhez!
2011. okt. 31. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Igen , nem kell aggódni emiatt, míg nem szokik hozzá a szervezeted addig ez fog történni !
2011. okt. 31. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!