Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Ez így normális?

Ez így normális?

Figyelt kérdés
Belara fogamzásgátlót szedek, és amikor van az az egy hét, hogy nem kell szedni, akkor kellene még jönni. Ez így is van, csak nem rögtön az első napon jön meg amikor már nem szedem a tablettát, hanem 2-3 nap múlva és bele csúszik amikor már el kell kezdeném szedni újra. Ennek így kell lennie?

2017. aug. 7. 07:59
 1/4 anonim ***** válasza:
igen, ez így rendben van.
2017. aug. 7. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ez így normális. Hiszen a szervezetnek kell egy pár nap, amíg észleli, hogy már nem kapja meg a hormont. Ezután jön csak meg a megvonásos vérzés. Nekem például az 5. napon jön csak meg. Az pedig normális, hogy belecsúszik a következő levél elejébe. Az a lényeg, hogy a 7 tablettamentes nap egyikén kezdődjön a vérzés.

21N

2017. aug. 7. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
szerinte nem Bélára kéne szedned a fogamzásgátlót hanem Józsira, fő a változatosság :) 12/L
2017. aug. 9. 04:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Nekem is így szokott lenni, szerdán veszem be az utolsót és kb péntek estére szokott megjönni, nyugi ez így teljesen oké :)
2018. febr. 14. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!