Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Miért nem jön meg?

Augusztus végén hagytam abba a Lindynette 75/20 nevű fogamzásgátlót 3 év szedése után, azóta pedig 35-38 nap között ingadozik a ciklusom. Most 9 napja késik, 44. ciklusnapnál járok. A tesztek negatívak. A megnövekedett folyáson kívül semmi egyéb tünet nincs. Mi tévő legyek? Várjak még, vagy orvos?

20/N



Keress kérdéseket hasonló témákban: menstruáció, fogamzásgátló, tabletta

  jan. 24. 17:17  Privát üzenet  

A válasz
Dettó ugyanezt szedem, kb én is 3-4 éve. Gyanítom, hogy a 9 nap késés foggátló elhagyása után "normális". Bár írod, hogy augusztusban hagytad abba. Nőgyógyásszal konzultálnék azért, főleg, ha babát terveztek(?).

A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont jan. 24. 19:33 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Nem volna gond, ha jönne, de úgy konkrétan nem álltunk még rá a dologra.

# 2/2Időpont jan. 24. 19:40 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése










Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!