Kezdőoldal » Egészség » Szemproblémák » Optikában ezzel lehet reklamálni?

Optikában ezzel lehet reklamálni?

Figyelt kérdés

Csinálgattam egy szemüveget, nem a szokásos optikámban, de ugyanazon lencsetulajdonságokat, lásd dioptriát és cilindert kértem (be is mérték a lencsémet, meg szemvizsgálat is volt).

A rendelési papírra azok az adatok is kerültek fel, de mégis úgy érzem, mintha az előző szemüvegemhez képest kényelmetlenebb lenne viselni, mintha nem látnék vele olyan tisztán és könnyedén, vagy nem tudom, hogy írjam le. Az előző szemüvegemben sokszor oda is kaptam az arcomhoz, mert elfelejtettem, hogy rajtam van, annyira természetes volt benne minden, ezt viszont érzem, hogy van rajtam valami.


Valamit mégis elmérhettek volna, pl. fókusz, ilyesmi?



Hogy bizonyítom be, hogy tényleg nem jó nekem?

Keretet kivonva 45.000 volt a lencse, nem szívesen fogadom el így ezt a helyzetet.



Köszönöm előre is a választ!



nov. 19. 01:32
 1/9 anonim ***** válasza:
68%
Egy szemorvossal beszéld meg a dolgot egy rendes kivizsgálás keretei között. Olyan hiba is lehet, hogy nem jó szögben vannak billentve a lencsék, stb., ezért a reklamációt egy nagyon professzionális szakvéleménnyel támogasd meg!
nov. 19. 03:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
ofotért?
nov. 19. 03:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Nem Ofotért, csak egy kis helyi (közeli egy két településen van) optika.


1-es, az viszont időbe telhet, nem gond? Nem adtak semmi papírt sajnos, egyedül a rendelési papír van meg, majd megnézem, azon van-e említve garancia.

nov. 19. 12:07
 4/9 anonim ***** válasza:

Ne teljen túl sok időbe, de az is erős érv, hogy a szemüveget nem negyedévre vetted. Reklamációkor kell valamilyen papír a szolgáltatás igénybe vételéről.


Nem abban hibáztak, hogy nem egyforma a két lencse és ők egyformára csinálták?


Ha nagyon átvertek, akkor sajna tanulópénzt fizettél.

nov. 19. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Ja, ne felejtsük el, hogy a tömeg-gyártott lencsék olcsók, csak a keretbe vágást fizettetik meg vastagon. Ha egy normális cégnél rendelted az árut, akkor tévedés esetén szó nélkül helyrehozzák a hibát.


Az biztos, hogy nem a reklamációk rendes intézésétől fognak csődbe menni - hanem a trehányságból eredő rossz hírnévtől!

nov. 19. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Menj vissza, és mondd meg, hogy nem jó, nem kényelmes, és kérd meg, hogy ellenőrizzék, hogy olyan-e, mint amilyet kértél.

Nekem pl. egyszer 60 mm helyett 70 mm-es szemtávolsággal csinálták meg a szemüveget, persze az már átvételkor a próbánál feltűnt.

De lehet a tiednél kisebb hiba, ami használatkor nagyon zavaró tud lenni.

nov. 19. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Esetleg az lehet probléma/adhat más látási élményt, hogy úgy érzem, ez a pár lencse annyira nem lett levéknyítva (pedig úgy kértem), mint az előző? Vékonyabb, mint rendesen, mert gondolom egy -3.5ös lencse (jobb szemem gyenge) alapjáraton vastagabb lenne, de én úgy érzem, mégsincs olyan vékony, mint az előző.
nov. 20. 09:51
 8/9 anonim ***** válasza:
Miért nem mész vissza az optikushoz? Hiába találgatsz te egyedül otthon, hogy mi lehet a probléma.
nov. 22. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Ha változott a dioptria és a cilinder érték is akkor kell hozzá pár nap, hogy hozzászokj.
nov. 27. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!