Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A fociban ha a tizenhatoson...

A fociban ha a tizenhatoson belül elesik egy játékos és abban a pillanatban kezezik ugye az nem szabálytalan?

Figyelt kérdés
Mert ez a tetű videóbíró nem fújta be a tizeneggyest!
2020. jan. 4. 20:55
 1/1 anonim ***** válasza:
Van egy olyan íratlan szabály, hogy ha a kéz keresi a labdát, akkor befújják, ha a labda keresi a kezet, akkor nem mindig. De adtak már ilyenért tizenegyest.
2020. jan. 4. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!