Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hol és hogyan tudnám eladni a...

Saltedpeanut kérdése:

Hol és hogyan tudnám eladni a festményeimet?

Figyelt kérdés
Persze nem kérnék sokat, még kezdő vagyok, de egy próbát megér
2020. aug. 9. 13:08
 1/6 anonim ***** válasza:
25%

Leginkább sehol.

Ha nem jársz képzőbe, akkor kontár vagy.

Ki venne pénzért kontár munkát?

Ki akarná évtizedekig a falán nézegetni?

Én az utcai rajzolóknak sem adnék egy fillért sem.

2020. aug. 9. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 cSAKiVáncsiVagyok ***** válasza:
Kedves első, látszik nem vagy otthon a dolgokban.... Láttam aki az utcán csinálta ezeket és olyan profi munka volt hogy csak nézztem egyet... 1 festményért amit csinált elkert 6Eft ig 10E et is... Persze ő azért gondolom a kérdezőhoz képest tudot is... Nem nagyon értek hozzá de ő még látványosan is csinálta vonzotta oda az embereket rendesen... Szerintem ha szépek azok a képek, mondjuk egy képet dobhatal volna róla na mnd1 is de ha nagyon kezdő vagy de azért szépek, tűrhető képek egy 1500-2000 Ft /Db azalább ha munka is van benne nem érdemes adni az a 1500 is olcsó
2020. aug. 9. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Mármint, úgy kezdő hogy kb egy szinten vannak a képeim a meskán 7-10 ezres képekkel kb, hogy legyen mihez viszonyítani, bár nekem nem lenne képem annyit kérni értük.
2020. aug. 9. 13:54
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Unokahúgom a MÁSODIK festményét 130E-ért adta el. Mármint nem a másodikként festettet, hanem a másodikként eladottat. Festett annyit, hogy csinálhatott egy kis kiállítást, volt megnyitó meg minden, ott voltak a barátai, azok is hoztak másokat stb.
2020. aug. 9. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Wow, szép teljesítmény
2020. aug. 9. 16:55
 6/6 anonim ***** válasza:
A festészet az olyan hogy ha a gazdag sznobok meglátnak valamit a képeidben akkor venni fogják, amúgy meg max dekorációs elemnek veszik majd meg.
2020. aug. 9. 20:42