Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Tippmixen az elő fogadásban...

Tippmixen az elő fogadásban mi a "buktató"?

Figyelt kérdés
Próbálom tanulmányozni a sportfogadást, mert szeretnék néha játszani. Láttam, hogy lehet online élőben is fogadni, tehát akár egy foci meccsre a 90. percben is tehetek. Na most, ha felrakom a maximum tétet, ami 100.000 Ft, és 3-0-s meccsre rakom, ahol mondjuk 1,1 vagy akár 1,01es szorzó van, akkor garantáltan nyerek, de gondolom ez nem így működik, hol ebben a buktató? Bocs a buta kérdésért nagy kezdő vagyok :D

2020. nov. 1. 19:36
 1/7 hookuszpook ***** válasza:

Ott a buktató, hogy nem tudod, mikor fujja le a bíró a meccset. És addig nincsen vége, bármikor változhat az eredmény. És nem a 90. perc eredménye számít, hanem a lefújás pillanatában fennálló.

Ha nyerni szeretnél, nem csak játszani az izgalom kedvéért, akkor a módszert kell jól megválasztani. Úgy kell fogadni, hogy bármi lesz is az eredmény, te mindenképp nyerj. Itt hosszú lenne leírni, hogyan lehet ezt megoldani, de ha érdekel, írj privátban, küldök egy linket, ahol olvashatsz róla részletesen.

2020. nov. 1. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
De ha 90. percben 3-0 az állás vagy még jobb 4-0 akár, mert most figyeltem volt iylen több is, akkor szerintem esélytelen, hogy beverjenek 3-4 gólt és kiegyenlítsétek :D nem értek a focihoz nem is szeretem, de szerintem az lehetetlen és ugya ott 1,1 és 1,2 között ugrált a szorzó a 89. percben. Kis összegnél nevetséges lenne a nyeremény de 10ezres tételeknél már nem, njem tudom elhinni, hogy ezen ne legyen valami korlát.
2020. nov. 1. 20:16
 3/7 anonim ***** válasza:
Baromság amit írsz. Nincs 1,1 vagy 1,2-es odds a 90. Percben 4-0-as állásnál. Tanulmányozd jobban. Akkor már nem is enged győztesre fogadni. Amúgy 20 éve fogadok minden nap mielőtt válaszolsz
2020. nov. 1. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje: