Életem legrosszabb füllhallgatóját vettem a Tescóban. Visszavihetem?
Ha személyes vásárlás volt, nem. Online vásárlásnál van elállási jogod csak. Ha hibás a termék akkor garanciális szervizelés vonatkozik rá, azzal az indokkal nem viheted vissza, hogy nem tetszik. Megpróbálhatod persze, de az üzlet nem köteles azt visszavenni, és a pénzed visszaadni.
Ha jó fejek, esetleg levásárolhatod az árát más vagy drágább termékre, de szintén nem kötelesek ilyesmit felajánlani.
Ha kibontottad, akkor bukó, teljesen mindegy hol/hogy vetted, mert higiéniai termék.
A kotont se viheted vissza.
A 4-esben linkelt szabály szerint igen, de ez a cég saját vállalása.
De így kötelező rájuk nézve. Tehát igen.
Alapesetben nincs sem 3 nap, sem 14, és garancia sincs 10 000 Ft alatt.
Elvittem, de azt mondták, hogy nem vehetik vissza, csak ha hibás, és akkor is csak cseréről lehet szó. Ezt a pechet... Legszívesebben ott vágtam volna földhöz
(a fülest meg összetörtem volna:) )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!