Ez mitől lehet?
Csomagpontra rendeltem egy csomagot. Tegnap érte is mentem. Be kellett mondanom a kódot, aztán érinthettem a kártyámat, hogy fizessek. Viszont azt írta ki, hogy " nincs befejezve". Megpróbáltuk mégegyszer, a számítógépen az jelent meg, hogy " nem sikerült fizetni". Először azt hittem, hogy kétszer vonta le a pénztáros dolgozó az összeget, de a netbankon keresztül visszanéztem, hogy hol, mikor, mennyit fizettem, és ott nem fizettem semmit.
Viszont nem értem, hogy akkor miért kaptam emailt, hogy a csomagom kézbesítve lett, amikor nem sikerült fizetnem? ( Nem volt annyi a kártyámon, és emiatt nem tudta levonni az összeget).
Azért írja ki, hogy kézbesítve, mert a csomag kódját bediktáltam? Nem fogom tudni átvenni a csomagot a jövőben?
Elnézést, ha zavaros, csak még ilyennel nem találkoztam.
Még annyi kérdés, hogyha a netbankom szerint sem fizettem ott helyben, akkor valóban nem lett levonva az összeg, ugye?
Néhány fontos dolog kimaradt:
- milyen fajta csomagpont
- milyen bank
Nem mindegyik netbank mutatja azonnal a kártyás fizetéseket, mert azok jellemzően 1-2 munkanap múlva teljesülnek és a függő nem mindenhol látszik.
Legegyszerűbb ha felhívod a csomagküldő ügyfélszolgálatát:
+36 1 400 88 06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!