Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Az ügyfélszolgálatok kvázi...

Az ügyfélszolgálatok kvázi megszüntetése hogyan valósulhatott meg?

Figyelt kérdés

Robotokkal beszélgetsz, kínlódsz úgy telefonon mint online. Semmi megoldás, felesleges köröket futsz amíg megunod és hagyod a pitsába az egészet, mert nincs kedved órákat olvasni neten amíg megtalálod a választ.


Hogyan valósulhatott ez meg? Nem létezik fogyasztóvédelem?


2022. aug. 4. 20:40
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Ez volt a módi. A fejlődés. Nekem egy nagy embör azt mondta, ezt még akkor is csinálni kell, ha már tudják, hogy egy kalap sz@r, mert különben a részvényesek azt hiszik, a vezetés elmaradt.

Magyarországon ebben a MATÁV járt az élen, éljen a telefonos ügyfélszolgálat, és az valóban jól is hangzott addig, míg az ember rá nem jön arra, hogy csak egykaptafára vágott ügyeket tudnak elintézni, a többihez hülyék, mint a segg. Nekem volt egy kis problémám velük, melynek a vége mindig az lett, hogy akkor ad egy fax számot, és oda faxoljak el mindent (ez 99 körül volt). Aztán megint jött egy végrehajtással fenyegetőző levél, és megint telefonáltam, és megint faxoltam. :D Ötször. :D Rossz vége lett volna, de más ügyből tök véletlenül felszerszámozva bent jártam a MATÁV vezér épületében (mert ők abban is élen jártak, hogy a létesítményekben nincs személyzet, hanem beléptető rendszer van), és a vezér titkárnőjét megkértem, továbbítsa már ezt a 40 lapos paksamétát olyanhoz, akinek a két füle közt van egy kis agy is. :D És így lett megoldás egy héten belül. :D És mikor a vállalatom áttért erre a telefonosdira, akkor mondhattam a nagy embereknek, hogy ez nagyon rossz. És erre kaptam a fenti szöveget. Szóval igen, ez ilyen.

Aztán, ha jól emlékszem, az energiahivatal kiadta, hogy bizonyos számú helynek kell lenni, ahová be tud menni az ügyfél. De ezek olyan minimális számok, amelyeknél a gyanú a gyanakvó kurucban rögtön felmerül, hogy ez az állam meg kinek a pártján áll?

De jobb ez már nem lesz. Mert ezek a k* nagy szolgáltató cégek erre verik a lompost, hogy megspórolnak egy iroda rezsiköltségeit, miközben a külföldi tulaj zsírját vastagra hizlalják ennek a spórnak a milliószorosával, szóval teljesen értelmetlen intézkedések ezek. És 3 évente cserélik az ide delegált vezéreket, és az új vezérnek is ez a fontos, hogy fel tudja mutatni, ő is meg tudott spórolni egy irodai rezsit. :D

2022. aug. 4. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
,,és persze minden kis szellőnél megbukik a rendszer, mert több lesz este a telefonáló, mint ami a csontváz személyzet elbír, de nem, ők sosem rendelnek be előre embereket, még ha már az egész országban tudja mindenki, hogy időjárási katasztrófa lesz...
2022. aug. 4. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
80%

Ha az emberek 90%-a nem lenne értelmi fogyatékos, akkor a hívások 90%-ra nem is lenne szükség, ezt próbálják szűrni az automatákkal.

Tipp: ha feltétlen emberrel akarsz beszélni, akkor használd ki a magyar anyanyelv széles káromkodási kínálatát. Egy per káromkodás és kész. Azt nem tudja az AI értelmezni, és jobb híján átkapcsol emberhez.

2022. aug. 4. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Amikor az aranykéz utcai robbantás volt éppen leszabotáltam a Matáv (akkor éppen Axelero) teljes ügyfélszolgálatát. Mind az egy telefonügyeletessel személyesen beszélgettem.
2022. aug. 4. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!