Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért blokkolta a fiókomat az...

Miért blokkolta a fiókomat az Amazon?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Néhány nappal ezelőtt be akartam regisztrálni a német amazonba, de azonnal letiltotta a friss fiókomat. Az indoklás, idézem: "Az intézkedést azért hajtottuk végre, mert a rendelkezésünkre álló adatok alapján előfordulhat, hogy Ön helytelen információkat nyújtott be az Amazonnak, vagy olyan módon használta a fiókot, amely sérti az Amazon szolgáltatási feltételeit". Próbáltam már kétszer is fellebbezni az ügy miatt, de még mindig ugyanaz a probléma. Most már nem is fognak válaszolni az általam küldött e-maileimre. Valaki tudna segíteni nekem, hogy mit ronthattam el? Ha igen, előre is köszönöm a választ.

ápr. 9. 19:22
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Ahhoz, hogy válaszolni lehessen, tudni kellene, pontosan mit adtál be a regisztációhoz, anélkül senki nem tudja kitalálni, mi a probléma.

Feltehetöen vagy valamit nem megfelelö módon írtál be, vagy az adatok nem tüntek valósnak.

Egyébként nem szoktak levelezni senkivel, erre nincs kapacitás.

ápr. 9. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
MAGYAR választ kaptál????
ápr. 9. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

1.válaszoló: Telefonszám, e-mail cím, név

2. válaszoló: Nem, németül volt, de teljesen ugyanazt jelenti, amit leírtam: "Wir haben diese Maßnahme ergriffen, weil Sie laut den uns vorliegenden Daten möglicherweise falsche Informationen an Amazon gesendet haben oder das Konto anderweitig auf eine Weise verwendet haben, die gegen die Nutzungsbedingungen von Amazon verstößt."

ápr. 9. 20:22
 4/6 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy az email-címeddel van baj, spamnak tünik esetleg vagy nem megbízható oldalnak minösítik (pl citromail vagy hasonló)
ápr. 9. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
Hasonlóan jártam. Kb.6 éve regisztráltam és rendeltem először, majd 6 év után múlt héten újra rendeltem.2000 Ft körül volt a termék, ki is fizettem. Aztán másnap jött egy üzenete, hogy gyanús tevékenységet észleltek a fiókom körül, ezért blokkolták, megváltoztatták a jelszavam, a folyamatban való rendelésemet pedig törölték. Csak úgy állíthatom vissza, ha felhívom az ügyfélszolgálatot az USA-ban!!!. Miután 5 perc után sem állították vissza, de 5x megkérdezték a tel.számomat és betűzve az e-mail címemet, úgy döntöttem bontom a vonalat, hisz a hívás többe került mint a termék. Csak nem tudom, ilyenkor visszaküldik-e a pénzt vagy nem?
ápr. 19. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 xp ali ***** válasza:
Nem szereti a kamu adatokat és a VPN-t sem. De az is lehet, hogy csak peched volt.
ápr. 28. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!