Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Vodafone - adategyeztetés -...

Vodafone - adategyeztetés - másnak sikerül? Két hete próbálkozok és se app-ról se PC-ről nem működik. Telefonon pedig természetesen sehol senki.

Figyelt kérdés

Más is tapasztalja, hogy az app minden alkalommal lefagy, kidob egy hibaüzenetet, a webes verzió pedig eljut odáig, hogy beírom az adatokat és "egyeztetés", de utána órákig is forog akár a karika, semmi nem történik.

Mi folyik itt?

Vagy így akarnak átkényszeríteni előfizetősbe?


Másnak mi a tapasztalata?



ápr. 16. 21:19
 1/2 anonim ***** válasza:

Én február közepén csináltam meg egy ismerősnek. Neki már tiltották is a számát mert késett.

Neten nem engedte, ügyfélszolgálat (1270) rögtön kapcsolt. (pénteki napon, fél 12 körül)

ápr. 19. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
A Belügyminisztérium központi rendszerében van a hiba, nem hitelesíti a beírt adatokat. 1270-et hívd fel ott elvégzik az adategyeztetést neked.
ápr. 20. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!