Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hogyan lehetne diákként...

Hogyan lehetne diákként újságokba cikkeket írni?

Figyelt kérdés
17 éves diák vagyok, és újságíró szeretnék majd lenni. Már régóta írogatok, főként az iskolánk újságjába, de a megyei napilapban is jelent már meg cikkem. Arra lennék kíváncsi, hogy van- e arra lehetőség, hogy valamelyik újságba néha küldenék be cikket, persze egy kevés fizetségért cserébe. Tehát úgy gondolom ezt, mint egy diákmunkát, csak így újságíróként.
2011. febr. 15. 17:49
 1/4 anonim ***** válasza:
Hát, csak az iskolaújságot tudom tanácsolni, aztán terelődj a média irányi szakra, aztán TALÁN el tudsz valahol helyezkedni.
2011. febr. 15. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

Szerintem jelentkezz az adott újságnál, ügyfélszolgálaton, satöbbi és beszéld meg velük. Esetleg küldhetsz önéletrajzot, és cikkeket mindenképp. : )

Nem tudom, mennyire működik ez a dolog, de hallottam már ilyesmiről, és ha tehetséges vagy, biztosan nem utasítanak el :D


Sok szerencsét!

2011. febr. 15. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Lézer Anton ***** válasza:
Attól is függ, milyen témában írsz. Manapság nem könnyű a cikkeket elpasszolni. Pénzt meg... hát mondjuk ki, ma a kultúrából nem lehet megélni. Amíg valami komolyat le nem teszel az asztalra, addig pénzt kapni bármiért nem sok esélyed van. (Még akkor sem egyszerű. És nem árt diplomát szerezni, hidd el, néhány év a bölcsészkaron megtanít írni, ha jól választod meg a helyet/szakot.)
2011. febr. 15. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Befolyásos rokon is sokat segíthet. :S Erről szól ma a világ. :( Egyébként, ha olvasol újságokat milyen gyakran találkozol diákújságírók cikkeivel? Max. az iskola oldalán. Na ugye..
2011. febr. 15. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu