Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A önkormányzati iratok hiánypó...

A önkormányzati iratok hiánypótlására előírt 15 napos határidőt, ebbe beleszámít a hétvége is, vagy csak a munkanapok?

Figyelt kérdés

2012. ápr. 2. 01:20
 1/2 anonim ***** válasza:
Csak a munkanapok.
2012. ápr. 2. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

nehogy bedőlj !

dehogy csak a munkanapok !!! AKkor azt írták volna, hogy "15 munkanapon belül"

De nem azt írták, ugy-e.


tehát a a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL.törvény (Ket.)

A határidő számítása 65. §

A napokban vagy munkanapokban megállapított határidőbe nem számít bele a határidő kezdetére okot adó cselekmény vagy körülmény bekövetkezésének, továbbá a közlésnek, a kézbesítésnek, a hirdetmény kifüggesztésének és levételének a napja.

Ha a határidő utolsó napja olyan nap, amelyen a hatóságnál a munka szünetel, a határidő a legközelebbi munkanapon jár le.

A postán küldött beadvány és megkeresés előterjesztési ideje a postára adás napja.

A határozott naphoz kötött jogszerzés a nap kezdetén következik be.


Ha szombaton vagy vasárnap (vagy más átmozgatott szabad/pihenőnapon) kellene beadnod a hiánypótlást, akkor az az első következő munkanapra változik. Tehát a hétvégét követő első munkanapon be kell adni.

2012. okt. 3. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!