Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Kim Basic üngyökség mennyire...

Kim Basic üngyökség mennyire megbízható?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, és még mielőtt belevágnék bármibe is érdekelne azoknak a tapasztalata, akik általuk dolgoztak már kint külföldön.

2012. ápr. 12. 21:24
 1/9 A kérdező kommentje:
ügynökség
2012. ápr. 12. 21:30
 2/9 anonim válasza:
még én is most próbálok a modellkedésbe bele vágni de mért pont külföldre akarsz menni ha itt meg állod a helyed akkor úgy is fognak külföldre is hívni!!
2012. ápr. 13. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
hát szerintem ez nem is kérdés,hogy mért pont külföldön,de egyébként ez az ügynökség,ha utánna néztél,akkor láthatod,hogy nem modellkedéssel foglalkozik.de egyébként jártam már kint külföldön modell ügynökségeknél és tényleg,ami itthon van az poén,kint már elfogadják a rendes nőis nőket itthon meg még a vézna fiús alkat a divat,ami nagyon gáz szerintem,szóval ha modellkednék is azt biztos,hogy nem itthon.
2012. ápr. 13. 13:01
 4/9 anonim válasza:
Én megbízhatónak tartom!:)Segítőkészek és eddig minden rendben zajlik!De nem modellkedéssel foglalkoznak...
2012. ápr. 18. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
köszi a választ :) igen tudom,h nem modellkedéssel foglalkoznak írtam is az első hozzászólónak :)
2012. ápr. 21. 11:48
 6/9 Laura8412 válasza:
Én is csak jókat tudok mondani, a legjobb ügynökség magyarországon, korrektek megbízhatóak, és nagyon jó clubokkal dolgoznak, táncos munkában a legjobbak, csak ajánlani tudom őket!
2014. aug. 25. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 eper8414 válasza:
Megbízhatóak, korrektek, a megbeszélteket betartják. Kevés táncosmunkával foglalkozó cég van, akik ilyen jól közvetítenek.Csak ajánlani tudom őket.
2014. aug. 25. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Minicirip válasza:

Sziasztok!