Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mutatkozhat egy férfi tanár...

Mutatkozhat egy férfi tanár meztelenül tusolóban, öltözőben a tinédzser fiú tanulói előtt?

Figyelt kérdés
2012. nov. 30. 06:52
1 2
 1/12 Mara Acoma ***** válasza:
100%
Ha edzés után zuhanyoznak, akkor nincs ebben semmi gond (bár ha 10-12 éves gyerekek tesi óra után, akkor már bibis). Én is jártam aerobicra régen (nő vagyok), női edzőnk volt, közös zuhanyzó, mindig zuhanyzott az óratartó is.
2012. nov. 30. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
30 vagyok, a diákjaim 14-18.
2012. nov. 30. 07:18
 3/12 A kérdező kommentje:
Nem tesitanár vagyok.
2012. nov. 30. 07:18
 4/12 Mara Acoma ***** válasza:
Akkor meg nem értem a kérdést! Minek akarsz csupaszon rohangálni a gyerekek előtt???
2012. nov. 30. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
70%
Szerintem mutatkozhat. Nem kell ebből problémát csinálni. Tusoló, és kész. Tegyük fel, ugyanoda jártok edzésre, csak nem ugyanabba a csoportba, akkor is csak egy tusoló van. Vagy táborokban, kempingekben szintén. Különben is, fiatal vagy, szóval nyugodtan!
2012. nov. 30. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Igen, uszodáról van szó és nyilván nem DIREKT akarok előttük mászkálni. ;)
2012. nov. 30. 14:38
 7/12 anonim ***** válasza:
és a diákjaid mit szólnak hozzá? néztek nagyot? :)
2013. jún. 3. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

:DDD Hehehe.


Egyébként nyilván nem feléjük fordulva mutogatom magam és nem szánt szándékkal hozom őket kellemetlen helyzetbe. Elfordulva tusolok és elfordulva öltözöm fel. De ha véletlen látnak is valamit, akkor sem kell szégyenkeznem. Szerintem azzal is példát mutatok nekik, ha természetesnek veszem az öltözői etikettet. Van akinek sajnos még ezt sem tanítják meg otthon...

2013. júl. 23. 08:05
 9/12 anonim válasza: