Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Sűrgős lenne! Van értelme...

Sűrgős lenne! Van értelme bemennem a Decathlonba, hogy cséréljék ki?

Figyelt kérdés

Szóval,2 és fél hete vettem ott egy futóruhát(alsót,felsőt)Közben kiderült,hogy nagy rám.Igazából,mind a kettő,de leginkább,az alsó zavar,mert mindig húzogatnom kell magamon,miközben,futok.Ma felhívtam őket,az első kérdése a csajnak az volt,hogy mikor vettem,mondtam,hogy mikor,erre azt mondta ,akkor oké,még vissza veszik.Aztán megkérdezte,hogy volt-e már rajtam,mondtam,hogy egyszer,aztán,hogy volt-e már mosva,mondom,egyszer,erre az volt a válasz,hogy akkor sajnos mégsem tudják vissza venni,mert már nincsen polcképes állapotban... Ez mégis mit jelent? Én hülye,nem kérdeztem meg,mondtam,hogy jó,akkor köszönöm,de kicsit bizonytalannak tűnt a nő,mármint,nem mondta olyan határozottan.Nem tudom,mit csináljak,mert arra gondoltam,bemegyek személyesen,addig amíg ugye le nem jár az idő,mert utána ,már nem igazán van mit tenni.Nagyon idegesít futás közben,hogy nem jó rám... :/ Meg kellene,hogy tudjanak mutatni erről valamilyen hivatalos dokumentumot,hogy csak "polcképes állapotban" veszik vissza,nem?


Előre is köszi,hogy valaki segít!


2015. febr. 13. 13:26
 1/6 anonim ***** válasza:
Az a lényeg nekik, hogy a visszavett ruhát még el tudják adni. Szerintem menj be személyesen, és mondd azt, hogy ajándékba kaptad, még nem volt hordva, kimosva (gondolom egy mosás nem látszik rajta).
2015. febr. 13. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Hát igen,csak pont az a baj,hogy már azt mondtam,hogy ki volt mosva ,egyszer.
2015. febr. 13. 13:34
 3/6 anonim ***** válasza:
Jó, de ha bemész, akkor kicsi a valószínűsége, hogy ugyanazzal az eladóval fogsz beszélni, vagy rád ismernek. És egyébként sem készült hangfelvétel.
2015. febr. 13. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Internetes vásárlás esetén 14 naptári nap alatt indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. személyes vásárlásnál ez nulla nap, null óra, nulla másodperc.

Volt lehetőséged felpróbálni. Igaz, a tükör előtt illegni-billegni nem ugyanaz, mint a sportmozgás.

Az eladót nem érheti kár semmiképpen. Csak akkor vesznek vissza terméket (ez mindkét esetben igaz), ha az újra eladható.

Gondold át, te megvennéd-e azt, amit most vissza akarsz vinni.

2015. febr. 13. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem akartam még elküldeni a negyediket.

Normális kereskedő igyekszik a vevőnek kedvezni. A válság óta ez fokozottan igaz. Mi pl. néha akkor is cserélünk, ha bukunk a dolgon. A rossz vélemény jobban terjed, mint a dicsérő szó, s megfontolandó az elutasítás. Persze nem lehet ebből rendszer.

2015. febr. 13. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat,még gondolkodom rajta.
2015. febr. 13. 13:48

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!