Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Vodafone, telefonos ügyfélszol...

Vodafone, telefonos ügyfélszolgálaton, hogy igazodjak ki?

Figyelt kérdés

A minap - január közepe táján - beruháztam, egy Vodafone-s feltöltő kártyás sim-kártyára, tekintettel arra, hogy az előzőt ellopták. Rá, úgy körülbelül egy hétre, küldtek egy levelet, benne egy 9 számjegyes kóddal, amit tüstént vissza is küldtem nekik, az előírásnak megfelelően. Hó végén, feltöltöttem a kártyám, 3000ft-vel, erre mit-nem? Letiltották! Eleinte, azt hittem, a fizetés miatt, de ahogy elkezdtem levelezni velük, azért került erre sor, mert nem küldtem el, azt a bizonyos 9 számjegyből álló kódot o.O. No, én itt lecövekeltem, s vakartam a fejem, hogy WAT?!


"Tájékoztatjuk továbbá, hogy ügyfélszolgálatunk munkatársai a belföldről, a Vodafone hálózatából díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon érhetők el, akik telefonszámának valamint ügyfélbiztonsági kódjának ismeretében segítségére lehetnek, amennyiben az adategyeztető levélben megadott időpontig nem küldte vissza az érvényesítő kódot. Márkaképviseleteink valamint viszonteladói partnereink munkatársai is készséggel állnak rendelkezésére."


Ebben a levélben leírják, hogy mit is kell tennem. De, a 1270-es számon, egy olyan elektronikus ügyfélszolgálat áll rendelkezésemre, amin sehogy sem tudok eligazodni. Nem tudom, hogy a köszönet nyilvánítás, vagy esetleg a számlabefizetés... vagy mi alatt is kellene megbeszélni ezt, a sosem rest, mindig éber Vodafone munkatársakkal, akik 'mindig készen állnak segíteni'.

No, tehát, ha lenne valaki, aki segítene ebben, hogy a 1270-es hívószám alatt, miként vehetném fel velük a kapcsolatot, akkor azt nagyon, nagyon megköszönném. Percekig hívtam ezt a számot, a percek órákba fulladtak, majd mire letettem azt a nyamvadt telefont, a fél napom el is repült. Annyit értem el, hogy megköszönték, hogy FELTÖLTÖTTEM 3000ft-vel a telefonomat... óóó, én is megköszönném nekik, hogy ők erre reagálva LETILTOTTÁK a kártyámat...

No, lényeg a lényeg. Lenne valaki, aki képes kiigazodni ezen az elektronikus, telefonos ügyfélszolgálaton? Olyanokhoz fordulnék elsősorban, akik rendelkeznek tapasztalattal. Ennek ellenére, bármilyen nemű választ szívesen olvasokxD

Nagyon kellene az a sim-kártya, már péntekre. Holnap nekiesek még egy alkalommal, de remélem, ti megkönnyítitek a dolgomat valamiképpen.

Tisztelettel, Kérdező 18/F.



2015. febr. 18. 22:08
 1/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :D ennél többet is eltudnék viselni. Talán, túl sokat írtam? Kikezdi a szemeteket ez a zsúfolt betűhalmaz?
2015. febr. 21. 10:48
 2/2 anonim ***** válasza:

vetted volna meg márkaüzletben, vagy viszonteladónál, nem lenne ilyen probléma...


belügyminisztériumi döntés alapján minden szolgáltatónak kötelező a személyi igazolvány és a lakcímkártya adatait rögzíteni a belső rendszerben, még feltöltőkártya vásárlás esetén is


ezt az üzletekben meg is teszik, ha náluk vásárolod

ha a tescoban veszel kártyát, vagy a benzinkúton, ez a rész kiesik, emiatt van szükség az utólagos adategyeztetésre, ami nem történt meg valamilyen oknál fogva, emiatt van a tiltás

2015. febr. 21. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!