GLS csomagkövetési probléma?
Webshopból ( elvileg megbízható) rendeltem pár könyvet. GLS-sel szállítják ki.
Ma megkaptam az automata üzit, mi szerint átadták a futárszolgálatnak, ez és ez az azonosítószám, amivel a gls webes felületén nyomon tudom követni a csomagot.
Viszont, ha beírom a csomagkövetőbe a megadott számot:
" Nincs találat.
Kérjük ellenorizze a csomagszámot (számokat), vagy a küldemény hivatkozási számát (számait)."
Valaki hasonlót tapasztalt már?
Csomag státuszokat van, hogy csak éjszaka frissítik, tehát lehet, hogy úton van a csomag.
Az automata üzenetet egyébként akkor küldi el a GLS, amikor a csomagcimkét elkészíti a feladó, nem a csomag felvételekor.
Biztosat holnap reggel fogsz tudni.
Sajnos tegnap 2021.11.15-én meg én tapasztaltam hogy
Előértesítés
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; csomagot még nem adták át a GLS részére.
De az a furcsa Hogy tegnap feladták.2021.11.15-én és mondták hogy biztos hogy érkezik mára!
És ma délután nézem hogy még Mindíg!!!
Előértesítés
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe.... Stb........
És erre dacára felhívtam a Gls 061-es alsónémedi depó számát és azt kaptam legyek türelemmel mert a GLS rendszere akadozzik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!