Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Zoraki 914 vagy Zoraki R1...

Zoraki 914 vagy Zoraki R1 gázriasztót pisztolyt vegyek?

Figyelt kérdés
Természetesen más is szóba jöhet hasonló árkategóriában. Sokat olvastam, hogy csak revolvert, de sok jó véleményt is olvastam a 914-ről. Kezdő vagyok a témában kérlek segítsetek.

2015. szept. 29. 23:38
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
0%
Valami hasonló kis lópikula volt Tomcatnél is mint a 914, mikor Borbásra lövöldözött vele, 1-2 elsütés után be is ragadt.
2015. szept. 29. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Eddig is inkább revolver felé hajlottam, de most már biztos hogy azt veszek.
2015. szept. 29. 23:42
 3/11 anonim ***** válasza:
1-es válaszoló , Tomcat FÉG grpvel égette be magát . Azok erős fegyver rugósak és zárt szánosak . Zoraki 914 kisebb nyitott szános és a megbízhatók élén van .
2015. szept. 30. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Mivel évek óta NINCS csak xar,elakasztós revolvertöltény (WADIE) ezért egyértelmű,hogy a 914 a nyerő.


[link]


[link]

2015. szept. 30. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:

1: Tomcatnél egy éles magyar gyártmányú pisztolyból (FÉG) átalakított pisztoly volt. Az éles fegyverből átalakított legtöbbje alapból megbízhatatlan.


4: A Zoraki R1-ből lehet kapni olyat, ami az öntöltő pisztolyokba való (9 mm PAK) töltényekkel is működik.


Kérdező, én inkább revovler párti vagyok (három revolverem és egy öntöltőm van), de a kettő közül igazából azt válaszd szerintem, amelyiket jobban el tudod dugni a testeden. Menj be a boltba és próbáld a kezedbe őket. Én mindkettőt ajánlom őszintén.

2015. okt. 1. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje: