Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Záradékolás, hitelesítés...

Záradékolás, hitelesítés számláknál hogyan megy?

Figyelt kérdés

Ösztöndíjnál kell a számlákat záradékolni és hitelesíteni (el kell számolnom a felhasznált összegről).

Azt tudom, hogy hitelesítés úgy néz ki, hogy a másoltatott kék tollal aláírom, dátumozom és ráírom, hogy "mindenben megegyezik az eredeti példánnyal).

Ez utólag írom rá ugye.

De:

Záradékolásnál ha egy adásvételi szerződésről van szó, akkor magát a szerződést úgy kell megírni, hogy záradékolom vagy utólag rá kell írnom?

: „…….. Ft az NEA-……-12-……... pályázati

azonosítószámú szerződés terhére elszámolva" - ez a szöveg kell záradékolásnál, az nem tiszta, hogy ha adásvételi szerződésről van szó akkor úgy legyen megírva, hogy "Záradékolás "szükséges szöveg"? Vagy egyszerűen csak legyen odaírva?

Tehát ha ezt a szerződés megkötése után írnám rá nem is fogadnák el?


Ha jól tudom záradékolni csak 100.000Ft felett kell?



2016. máj. 24. 19:25
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!