Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért áll le a Hecht fűkasza?

Miért áll le a Hecht fűkasza?

Figyelt kérdés
Vettem egy Hecht Garden Master Cseh fűkaszát. teljesen új, de már nem garis. Hidegen könnyen indul és kis melegítés után veszi a fordulatot is. Aztán 10 perc használat után leáll. Ilyenkor nehéz beindítani és ha be is indul gázadásra lefullad, nem veszi a fordulatot. Másnap hidegen mindig szépen indul és egy perc múlva már veszi a fordulatot és van benne erő. Milyen hibák okozhatnak ilyet?

2016. júl. 30. 23:53
 1/10 anonim válasza:
89%
Első körben megnézném a légszűrőt, ha azzal minden rendben, akkor a karbiban a mikro-szűrőt. De az is lehet, hogy csak a csavarok vannak kissé meglazulva a karburátor felfogatásánál.
2016. júl. 31. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Ma szétszedtem dirib-darabra, leellenőriztem a dugattyú gyűrűktől kezdve mindent, az elektromos csatlakozásokat, tömítéseket, kipufogót. Sajnos mindent rendben találtam. Próbából kicseréltem a gyári Shampion gyeretyát Brisk-re és ideiglenesen kiszedtem a benzinszűrőből a kis fémszűrőt és a filcet. összerakás után pöcire indult, egy perc melegítés után már vette a fordulatot és 10 percig vágtam vele, aztán ugyanaz a hiba. Nem veszi a fordulatot és gázadásra fulladozik, full gázra le is áll. Csak úgy tudom felpörgetni, ha lassan adagolom a gázt, de akkor is gyenge, a fűhöz érve leáll. Mi lehet még a gond?
2016. júl. 31. 19:10
 3/10 A kérdező kommentje:
Nyilván a melegedéssel van összefüggésben, de mi lehet még a baja?
2016. júl. 31. 19:12
 4/10 A kérdező kommentje:
Hátha valakit érdekel, ezért leírom hogy nagy valószínűséggel meglett a hiba. A berántó szerkezet felőli főtengely szimmeringnél fals levegőt szív. Miután a teljes szétszedés nem mutatott szemmel látható hibát, maradt a fals levegő, amit néha nehéz megtalálni. Végül benzint öntöttem a berántó és a f.tengely szimmering közötti helyre és elmúlt a hiba. Amikor elfogyott onnan a negyed deciliter benzin, megint jelentkezett a hiba. Újból benzint töltöttem a berántó mögé és megint megjavult a gép, amíg el nem fogyott onnan a benzin. Ma este szétszedtem a gépet kiszereltem mindkét f.tengely szimmeringet.
2016. aug. 1. 00:09
 5/10 anonim válasza:

Köszönöm Neked, hogy megfejtetted és hogy ilyen részletesen leírtad a hiba okát. Én is gondolkoztam, hogy veszek egy Hecht 600 W-os búvárszivattyút, de most egy kicsit elbizonytalanodtam.


Számomra ezeknél a kínai gépeknél az igénytelenség és a "jó van az úgy" hozzáállás egyszerűen dühítő. Ez a probléma egyértelműen a nem megfelelő anyagminőségre vezethető vissza. Most, ha kicseréled a szimeringeket, akkor egy darabig megint jó lesz a gép szimering szempontjából, aztán megint jön valami probléma. ...és így tovább. Többet szereli az ember az ilyen gépeket, mint amennyit használja.


Egyébként én is így vagyok a dolgokkal, mint ahogy Te. A pénz az nagy úr. Mindig próbálok hinni a csodákban, aztán szomorúan rájövök, hogy nincsenek csodák. Általánosságban elmondható, hogy a drágább gép, szerszám, autó stb. jobb, mint az olcsó. Persze nem minden esetben jó egy drága termék sem. Van amikor az ember csak a márkát fizeti meg. A másik nagy gond, hogy a mai világban annyira éles a verseny az egyes termék-előállító cégek között, hogy sok neves cég az "elgagyiasodás" útjára lépett. Úgy vannak vele, hogy a fogyasztói társadalomban már nincs szükség minőségre, mert az úgyis csak a cégek, gyárak ellen van.


(Erre a legjobb példa, hogy nekem egy Briggs motoros kapagépet sikerült kinyírnom egy tarackos talajban. Ugyanis a Briggs motorokat nem simson, de még csak nem is trabant hengerrel készülnek. :-) A briggs motoroknál alumínium hengerre van keményfém bevonat felvíve. Aztán mikor az elkopik, akkor elméletileg kuka a gép.)

2017. márc. 19. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Ez baromság. A Nicasil bevonat jobb a régi acél megoldásnál. A csere henger is jóárasítva kapható.
2017. márc. 21. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:

5-ös vagyok. 6 kapataggal tarackos földet kapáltam, mert füvesíteni szeretett volna a gazda. Következő indításnál már nem akart beindulni a gép. Füstölt, tiszta korom volt a gyertya. Ez a dolog évekkel ezelőtt történt. Aztán a Briggs motor alumínium hengerébe lett belehúzva egy acél hüvely és a dugattyú pedig ahhoz esztergálva. Így sem volt kis összeg a javítás/javíttatás. Azóta működik a szerkentyű.


Valószínűleg igaza van az előző hozzászólónak. Akkor mivel magyarázható az a dolog, amit leírtam?

2017. márc. 21. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
Lehet, hogy ma már lehet jó áron cserehengert kapni a Briggs motorokhoz, de évekkel ezelőtt valamilyen ok folytán a fenn leírt módszerrel lett javítva a kapagép motorja. Akkor is meggondolandó volt, hogy érdemes-e egyáltalán javítani.
2017. márc. 21. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Sose értettem, miért kell új gépet feljavítani. Baja van garancia is van. Csere után valószínűleg jó lett volna, persze ha nem típushiba. Jó az acél is, ha nagyon jó acél, de attól hogy vastagabb, gyorsabban kopik. Sokkal előbb jön az első fúrás, mint nicasilosnál a csere.
2017. márc. 21. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Ez a gép van már vagy 25 éves. Kéz alól lett véve kb. annyiért, amennyibe a javítás került. Az első gazdája szinte alig használta, nagyon egyben volt a gép. Csak a tarack "kivégezte" a kezeim között. Nem ilyen földre valók ezek a kis köbcentis gépek. Ezek a szerkentyűk az előre fölszántott, beültetett kertek gondozására jók, valamint fűnyírásra.
2017. márc. 21. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!