Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hogyan tudnék ilyet szerezni,...

Hogyan tudnék ilyet szerezni, csak Estonia-sba (Észtországosba)?

Figyelt kérdés
Sok helyen láttam ilyen karkötőt, volt olyan hely, ahol volt Estonia-s is, de arról az oldalról nem tudok rendelni, mert nem állnak szóba velem. Ha esetleg van egy hely, ahol lehet ilyet csináltatni, az is jó. Link: [link]

2016. nov. 2. 21:47
 1/4 anonim ***** válasza:
2016. nov. 2. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm! De hogyan rendelem meg? Mert kiválasztottam, hogy a kosárhoz adom, és most? Elég kezdő vagyok az internetes rendelés terén.
2016. nov. 2. 22:50
 3/4 anonim ***** válasza:
53%

Te észt vagy? Hogyan kerül a képbe Észtország, amikor kanadai oldal képét mutatod, amin egy afgán zászlós karkötő van?

És mi az az Estonia-sba és Észtországosba? Ilyem magyar szavak nincsenek.

2016. nov. 3. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Click to Proceed to Secure Checkout

Aztán kitöltöd a rendelési adatokat.

A a lap alján a PAYMENT OPTIONS, ott kiválasztod mivel akarsz fizetni.

CONTINUE

A következő lapon összesíti eddig mit írtál be, még változtathatsz a fizetési módon, illetve visszalapozva javíthatsz a megadottakon.

Itt bekéri a kártyaadatokat. Azt írja hogy csak egyszer kattints a PURCHASE! gombra, és utána ne lapozz vissza. Valószínúleg azért mert újból elküldi a tranzakciót a lap.

Én nem adnám meg a bankkártyám adatait ilyen helyeken, ha van webkártyád, azt használd.

2016. nov. 3. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.