Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Van aki jól tud franciául?...

Van aki jól tud franciául? (levél)

Figyelt kérdés

Egy idős hölgynek írok levelet aki sokat segített nekem és valószínűleg megyek majd hozzájuk, sajnos a francia tudásom igen hiányos, segítenétek a hibák megkeresésében, kijavításában?


Bonjour Madame,


Comment étes-vous? Votre mari m'a dit, que vous avez eu un petit accident. J'espére que maintenant vous étez bien. Votre mari m'offre, que je pourrais vivre chez vous, et je vous aide dans le jardin, dans le manége, et je peurrais conduire la voiture si vous voulez.

Jusquá maintenant je n'ai pas remercié dans lettere que vous m'avez beaucoup aidé, donc merci beaucoup.

J'espére que je vous voir bientot



2017. jan. 19. 12:43
 1/3 anonim ***** válasza:
72%

Chère Madame,


Comment allez-vous?

Votre mari m'a raconté, que vous avez eu un petit accident. J’espère de tout coeur que vous allez mieux.

Votre mari m'a proposé d'aller vivre chez vous. Je peux vous aider dans le jardin, à faire le ménage, et je peux conduire votre voiture si c'est nécessaire.

Je ne vous ai encore pas remerciée dans ma précédente lettre pour votre aide, je le fais donc maintenant.

J’espère vous voir bientôt.

2017. jan. 19. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

*Je ne vous ai pas remerciée votre aide dans ma précédente lettre ...etc.

Gyorsabb volt a "tollam", mint a fejem, bocs!

2017. jan. 19. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm :)
2017. jan. 20. 09:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!