Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Nyomda ipar Honnan tudok...

Nyomda ipar Honnan tudok letölteni építőipari termékek csomagolás mintáját pl.50kg-os cementeszsákot, úgy ahogy az a nyomdában készül?

Figyelt kérdés

2017. márc. 2. 22:41
 1/6 anonim ***** válasza:
90%
Írástudatlanként mely területen dolgozol? Miért kell neked ilyen? Cementes zsákra nem nyomdában nyomtatják a feliratokat.
2017. márc. 2. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Kérdésre nem kérdés a válasz, és nem vagyok írástudatlan.

Nem értem, miért fogott tollat, akarom mondani billentyűzetet, ha képtelen képtelen a kommunikáció emberi formájára?

2017. márc. 3. 09:55
 3/6 anonim ***** válasza:
91%

Nyomdamérnök vagyok. Nem szakbarbár, de aki nyomdával kapcsolatban kérdez az

- tudjon helyesen írni (nyomdaipar egy szó, honnan kis kezdőbetű, csomagolásminta egy szó, pl. 50 kg, cementes zsák két szó);

- adjon információt arról, ért-e hozzá;

- ismertesse a céljait.


De mint írtam, nem nyomdában nyomtatják a feliratokat a zsákra.

Stancoformát sem tudok mutatni, mert nincs.

2017. márc. 3. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
90%

Nem értem, miért fogott tollat, akarom mondani billentyűzetet, ha képtelen képtelen a kommunikáció emberi formájára?


Nem tudom, mit izgatod magad, amikor két nap alatt több száz remek választ kaptál. Ja, bocs. nincs itt annyi. Szerinted mi lehet az oka?

2017. márc. 4. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
Nyomdamérnök úr! Akkor hogy kerül a zsákon látható nyomat a zsákra?
2017. júl. 22. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Nyilvánvalóan nyomtatással. Abban az üzemben, ahol a zsákot gyártják.

Lehet ez erre szakosodott papírgyár, csomagolóanyag gyár, de akár a cementet előállító üzem is.

Stancformáról meg nem beszélhetünk, nem papírívekből vágják ki, hanem csövet ragasztanak a tekercspapírból, s a töltés folyamán varrják és vágják.