Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Szerintetek ez jó vers lett?

Szerintetek ez jó vers lett?

Figyelt kérdés

Szeretek írni, tegnap megpróbálkoztam a versírással is. Ez lett az eredménye:


Titokzat


Az árny meglebegtette szárnyát,

Sötétséget hozva ezzel rám.

Lassan ellepte egész lelkem,

Ott ült a szívemen csendesen.

Mosolygott, tudta tönkretehet,

Hisz érzékeny helyre tévedett.

Megmérgezett sötétségével,

Egész lényével felemésztett.

Titokzatos árny volt, mondhatom,

Kilétét még mindig nem tudom.

Felfedni magát úgy se fogja,

Lelkemet vajon mi nyomhatja?

Érzem karmait belémvési,

Van olyan ember, ki ezt érti?

Minden érzésemmel markában

Kiszáll belőlem a kis árnyam.

Hatalmas a döbbenet rajtam,

Ez az árny nem más mint énmagam

Nézem ahogy elhagy mindenem,

Utolsó leheletem veszem.



2017. jún. 26. 12:09
 1/4 anonim válasza:
Csodas :'D
2017. jún. 26. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Még kezdő vagyok, na :)
2017. jún. 26. 12:15
 3/4 anonim ***** válasza:

Borzalmas. Ne vedd bántásnak, ez a véleményem.


Értem én, hogy első próbálkozás, de tényleg nem jó. Egy vers nem attól lesz vers, hogy rímek vannak a sorok végén. Ennél több kell.

2017. jún. 26. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza: