Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Egy jó némettudással rendelkez...

Egy jó némettudással rendelkező lenne olyan kedves, és kijavítaná az alábbi levelet?

Figyelt kérdés

Emelet német érettségire készülök, egyelőre nem tudok tanárhoz járni, megköszönöm, ha segítetek. :)(német-töri tanárira szeretnék jelentkezni, ezért minden szempontból érdekelnek a vélemények)


Sehr geehrte Damen und Herren,


hiermit möchte ich über Ihre Angebote „Kochen mit Freunden” informieren, weil nehme ich eine Geburtstagsparty mit Kochen in meinem Freundeskreis vor. Ihre Anzeige habe ich in Geschenkeidee Webseite im Internet gefunden. Wenn es möglich ist, möchte ich mehrere Informationen um die Veranstaltung bitten.


Ich möchte es wissen, welche Kochkenntnisse man während des Abend braucht, um feinliches Gericht zu bereiten. Leider habe ich noch keine Erfahrungen über die Küche, aber ich will in Zukunft an einer Kochkurs teilnehmen. Ich und meine Freundinnen finden auch die Termin des Programm für sehr wichtig, weil wir über die Freizeit im Allgemeinen nur am Wochenenede verfügen. Ist es für Sie entsprechend?


Daneben möchte ich mich interessieren, für welche Vorbereitungen wir dann einrichten müssen. Außerdem ist es sehr wesentlich, wo Sie diese „Kochparty” organisieren werden und was das Menü wäre, darauf wir im Voraus üben könnten. Muss wir überhaupt wegen der Party lernen, oder Sie in alles für uns helfen?

Ich warte auf Ihre Antwort sehr!


Mit freundlichen Grüßen


2018. jan. 23. 18:01
 1/8 anonim ***** válasza:
- weil után KATI
2018. jan. 23. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
tényleg, köszönöm! :)
2018. jan. 23. 18:20
 3/8 anonim ***** válasza:
während des Abends
2018. jan. 24. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

in Geschenkeidee Webseite


én hiányolom a névelőt

2018. jan. 24. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
an einem Kochkurs
2018. jan. 24. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

der Termin des Programmes vagy

die Termine des Programmes

2018. jan. 24. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Müssen wir überhaupt
2018. jan. 24. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Nem hiszem el, remélem, az érettségin nem leszek ennyire figyelmetlen! Az eddigi hibákat elkerülhettem volna. Köszönöm szépen mindenkinek!
2018. jan. 24. 20:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!