Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A joom.com-ról rendeltem, de...

A joom.com-ról rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló emailt, hogy lehet ez?

Figyelt kérdés

2018. febr. 15. 12:38
 1/2 anonim válasza:
Én azt javasolnám, hogy írj az ügyfélszolgálatuknak. Lehet, hogy valami bug. :)
2022. márc. 31. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Spam mappába tette.

Gondolom gmail fiókod van. Mindenki a spam mappába tesz aki nem magán személy és nincs velük leszerződve.

nov. 11. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!