Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Biztosítóval lenne problémám?

Kzjxyfrj kérdése:

Biztosítóval lenne problémám?

Figyelt kérdés
az lenne a problémám, hogy össze törtem a telefonom hátulyán lévő üveg hátlapot. felhívtam a biztosított be is veték a telefont. De mikor felhítam őket, hogy mégis hogy ál a folyamat azt mondták, a készüléket nem éri megcsinálni. Ezért küldenek helyete egy ugymond kérpotlást amit a Media Markt üzletben tudok levásárolni(mivel ott vetem a telefont). meg is jöt az utalvány de 74000ft helyet csakk 47000ft-al kárpotolnak. ujbol felhívtam őket es elmodták ez azért van mert a készülék értéke havonta aszem 8%-al csökken. jólvan ezt én értem de enyiböl még ugyanezt a telefont (samsung galaxy a3 2017) se tudom meg venni a Media Marktban, ezt el is mondtam nekik de válasz csakk enyi volt "nem tudnak mit csinálni, a készüléket nem éri meg megcsinálni mert az alap lap is megsérült". Kérem szépen hogy sérült meg atol hogy lejtetem és betört a hátlapja? törés után is tökéletesen müködöt, csak szépség hibás volt, másik meg honét tudta mégis az irodábol,hogy mi baja a telefonak? kicsit humbuk szöveg, hagyuk is.

2018. júl. 11. 16:12
 1/1 anonim ***** válasza:
Irasban add be a reklamaciod. Szerezz nekik par vidam percet.
2018. júl. 11. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!