Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A bankokban például, vagy az...

A bankokban például, vagy az egyéb olyan elektronikus hívószám rendszerű intézményekben ahol ügyeket intéznek az ügyfelek, ki nyomja meg a hívószámgombot, mert az ügyintéző biztos, hogy nem. Hogy van ez?

Figyelt kérdés
2019. júl. 12. 10:01
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Ha nem az ügyintéző, akkor ki a fene? Egészen biztos lehetsz benne, hogy ő, s láthatod is, amikor a billentyűzetén megnyomja a megfelelő gombot.

Nem a számot kell beírnia, az automatikus, hanem csak a következő megjelenítését kell kezdeményeznie.

2019. júl. 12. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Egyszerű a dolog: van egy adatbázis amiben benne van a telefonszámod. Valami van ami miatt fel kell hívni bizonyos ügyfeleket. Innen a kezelő választ, vagy nem választ, hanem a gép megmondja, hogy őt kell felhívnod és kiírja, hogy miért. Majd rá kell nyomni a hívás gombra és akkor felhív. Ez az alap felállás. Ezt lehet turbózni prediktív hívással. Mivel az emberek bizonyos része nem veszi fel a telefont, egy algoritmus kiszámolja, megbecsüli, hogy mennyi ilyen lesz. Majd a háttérben elindít annyi hívást, ahány kezelő van plusz ahányan várhatóan nem veszik fel a telefont. Tehát többet mint amennyi kezelő van. Ha valaki felveszi a telefont, egyből egy szabad kezelőhöz kerül. A bökkenő akkor van, ha többen veszik fel a telefont és nem marad szabad kezelő. Ilyenkor általában egy automata beköszön, elmondja hogy ki keres és megkér, hogy tartsd. De volt velem olyan, hogy egy bank hívott ilyen módon és amíg nem szabadult fel kezelő, teljes csönd volt a vonalban.
2019. júl. 12. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Rendszeresen járok ilyen intézményekbe,és amikor az ügyintéző visszaadja az okmányaimat,már akkor villog a kijelzőn a következő! Az ujja messziről elkerüli a billentyűzetet előtte direkt megfigyeltem.
2019. júl. 12. 10:18
 4/10 anonim ***** válasza:
2. Érdekeseket írsz, de semmi köze sincs a kérdéshez.
2019. júl. 12. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
#4 félreértettem a kérdést, bocs.
2019. júl. 12. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Nem akarok reklámozni, ezért csak ide másolok egy ilyen rendszer leírásából:


Amint az adott szolgáltató munkatársa készen áll az új ügyfél hívására, az ügyintézői hívópulton keresztül jelzi azt a kiszolgálónak. Ekkor az intézményben elhelyezett központi kijelzőkön és az aktuális helyi sorszámkijelzőn megjelenik a következő behívott ügyfél és a kiszolgáló pult sorszáma.

2019. júl. 12. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Hát nem tudom.. akkor lehet,hogy az az asztal alatt, vagy lábbal nyomnak valamit, mert a klaviatúrán biztos,hogy nem.

Sőt.. mondok valamit.. sok esetben volt olyan,hogy villogott a kijelző,az ügyfél helyet foglalt a pultnál és az ügyintéző még nem volt ott,jó pár másodpercre ért oda. Nos ilyenkor mi a helyzet?

2019. júl. 12. 10:31
 8/10 anonim ***** válasza:
Ha ezt is megválaszolnám, akkor megint kitalálnál valamit.
2019. júl. 12. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Erre az lenne a válasz,hogy át lett irányítva az ügy ahhoz a pulthoz.
2019. júl. 12. 11:04
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Többféle van. (Az is lehet, hogy csak többféle alkalmazás van, ugyanannál a technikai rendszernél.)


Az egyik esetben az ügyintéző nyom (hívó)gombot (akár külön egységen, akár a számítógép billentyűzeten), ami alapján a hívószámrendszer kiírja az odatartozó, adott elv alapján hozzá sorolt következő sorszámot.

Ilyenkor látni olyat is, hogy az előző ügyfél után papírokat rendez, nézegeti a monitort, és egy jó ideig nem hív új ügyfelet. Aztán emeli a mutatóujját és ... navégre!


Másik esetben, aktív munkahelyhez, automatikusan hív a rendszer az előző ügy lezárásakor. Tkp. ilyenkor is az ügyintéző hív, csak nem külön hívógombbal, -billentyűvel, nem tud várakoztatni.


Olyan is van, hogy adott idejű és mennyiségű várakozó esetén tartalékmunkahelyre is irányít a hívórendszer; ilyenkor lehet, hogy az ügyfél előbb van ott, mint az ügyintéző.

2019. júl. 12. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!