Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Más mobilszolgáltatónál is...

Más mobilszolgáltatónál is bevett szokás, hogy rendszeresen (2-3 hetente) hívogatnak, és lenéző, kifejezetten bunkó módon próbálnak rávenni, hogy váltsak előfizetéses csomagra?

Figyelt kérdés
Nálam tegnap szakadt el a cérna. Az, hogy felkeresnek az ajánlataikkal, az rendben van. De hogy ilyen szinten megy az ügyfél burkolt lehülyézése, meg persze alap a pénztárcájában való turkálás, az nekem már sok. A másik két szolgáltatónál is ez van, vagy csak a Vodások ekkora taplók?
nov. 24. 08:43
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
76%

A Telekomnál nem tapasztaltam hasonlót.


Miért nem rakod le simán azzal, hogy "nem érdekel az ajánlat"?

nov. 24. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
75%
Nekem Vodafonos előfizetésem van, de nem szoktak rendszeresen hívogatni. Max. egy évben egyszer hívnak és akkor is kedvesek, udvariasak. Van, hogy nem érdekel egyáltalán, megértik és lerakjuk. Van, amikor kérdezgetek az ajánlat részleteiről és mindig normálisan válaszolnak. Korrektek. Volt, hogy simán elmondták, hogy valami jobb a jelenlegi csomagomban és az újban az már rosszabb.
nov. 24. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
50%
DigiMobilos vagyok, eddig nem volt ilyen, de már alig várom hogy felkeressen a Vodafone valami jó egyedi ajánlattal, mert a honlapon lévő csomagok nem tetszenek.
nov. 24. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
64%

Yettel dettó ilyen


Szerencsére nagyon egyszerű a megoldás felhivod az ügyfélszolgálatot és letiltatod a telefonos marketing megkereséseket, utána békén fognak hagyni.

nov. 24. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
78%
Mikor megvettem a számot letiltattam a marketing megkereséseket, ezért még sosem hívtak.
nov. 24. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 Szervizmérnök úr ***** válasza:
59%

Szolgáltatónak annyi köze van hozzá, hogy átadják ilyen ügynököknek a lehetőséget, ha jól tudom.

Azok között pedig akadhat mindenféle ember.

De ez letiltható, ha te nem akarod és tökmindegy, kártyás vagy akármi.

Beszéld meg velük, hogy szokjanak le erről!

nov. 24. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
73%
#6 miért lennének megtűrt senkik? Nekik előre kell fizetni a szolgáltatást, addig nem tudják használni. Az előfizetéses a nevével ellentétben utólag, eltelefonál több tízezret aztán vagy fizet vagy nem és veszteséggel átadják követeléskezelőknek.
nov. 24. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
53%

6-os természetesen jelentve. A kártyások ugyanúgy a szolgáltató ügyfelei, semmivel nem kevesebbek mint az előfizetésesek. Hidd el, ha nem lenne a szolgáltatóknak érdeke kártyás ügyfeleket tartani, akkor olyan csomagokat hoznának csak létre, amit a kutya se venne meg. De a kártyás csomagok elérhető áron nyújtanak szolgáltatást, akinek arra van szüksége azt veszi.


Vagy szerinted jobban megéri havi 15000-et kifizetnie a korlátlan előfizetésre egy embernek aki havi 5-10 percet telefonál, és 30-50mb mobilnetet fogyaszt? Akkor egészségedre, ha van pénzed tömd a szolgáltató zsebét, annál jobb lesz a kártyásoknak is a hálózat. Mert abból bizony ugyanazt használja az összes ügyfél.

nov. 24. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
74%
Engem a Vodafone hívogatott folyton, pedig előfizetéses voltam. Minden mást is rám akartak tarhálni. Nem is az volt a baj, hogy bunkók voltak, hanem hogy rettenetesen erőszakosak, és ha nem tudtam felvenni, mert órán ültem, vagy dolgoztam, egymás után vagy 15x hívott fel a szám. Egy számukat ezért le is tiltottam. Egyszer azért hívtak, hogy elégedett vagyok-e a szolgáltatásukkal és mondtam, hogy nagyon nem, tervezem is átmenni máshová. Na akkor az ügyintéző mondta, hogy azonnal letiltja a marketinges hívásokat és utána nem kerestek.
nov. 24. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
10%

"#6 miért lennének megtűrt senkik?"

Mert a nagy részük 2000-3000 forintból elkaristol egy évet.

Ugyanúgy ahogy a legkisebb előfizetéses csomagban lévők is.

Meg a flottások.

A szolgáltatóknak az ilyeneken semmi haszna nincs.

Nem kell csodálkozni hogy kutyába sem veszik őket.

Csak ugye a magyar ember azt képzeli, hogy "fe'tőtöttem háromezret" akkor már én vagyok az élet császára.

Hát nem. És ezt nem én mondom, hanem a szolgáltató. Fillérekért használják a kártyások a drága infrastuktúrát, biztosítják nekik évi 365 nap az elérhetőségüket...

nov. 24. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!