Média szakra megyek és a szüleim fényképezőt szeretnének venni nekem. Valakinek valamilyen ötlet esetleg konkrét gép ami kezdésre megfelelő?

Figyelt kérdés
Fontos!

2013. nov. 16. 21:03
 1/10 anonim ***** válasza:
mennyit szánnak rá, mire akarod használni, mennyire értesz hozzá?
2013. nov. 16. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hát nem sokat értek hozzá,kezdő vagyok6leszek...hát és egy olyan 50 E max. szerinem.
2013. nov. 17. 10:32
 3/10 anonim válasza:
50ből nem fogsz kijönni..
2013. nov. 17. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Körübelül mennyiből jönnék ki?
2013. nov. 17. 12:11
 5/10 anonim ***** válasza:

egy valamire való, de inkább csak egy kezdő tükrös szett 150-200 ezer... de ez még nem túl profi dolog...

vegyenek egy jó bridge gépet, amiin van manuális beállítás..

2013. nov. 17. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Sony dsc h200! :) Egyébként melyik suliba mész?
2013. nov. 17. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Az mennyibe kerül? A Bródy Imre Gimnáziumba.
2013. nov. 17. 19:12
 8/10 A kérdező kommentje:
Megnéztem az árát. Nagyon szépen köszönöm. Azthiszem megvan életem szerelme!
2013. nov. 17. 21:11
 9/10 anonim válasza:

Figyu, ha még most kezded, szerintem várhatsz a vásárlással. Én is média szakos vagyok, és bár nem abban a gimnáziumban, ahova te fogsz járni, de szerintem szolgálhatok neked néhány tanáccsal :DD

Először is, a fotózásra rá kell érezni, és ez 90%-ban tőled, nem pedig a gépedtől függ. Egy 5 megapixeles canon kiválóan alkalmas erre a célra: egy tükörreflexes, profi szettel mihez kezdesz, ha nem tudod használni...?

A technológia csúcssebességgel fejlődik, 4 év múlva már fényévekkel jobbak lesznek. Akkor pedig már profin tudnád a képkivágásokat, az előnyös kameraállásokat, a műszaki részét, és tele lennél tapasztalattal. Ráadásul a gépedet is tudnád használni.