Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Segitség! Mit csináljak?

Segitség! Mit csináljak?

Figyelt kérdés
Két hete hoztam ki a Telenortól egy samsung a20e tipusú telefont, de már a héten szervizbe kellett vinnem mert zenehallgatás közben többször kiirja hogy 4 alkalmazás bezárult mert túlhevült a készülék. Csak zenehallgatás közben. Alaplapot cseréltek és megállapitották hogy semmi baja a készüléknek. Viszont megint előjött ugyanez a hiba. Nem akarom megint szervizbe vinni, arra gondoltam hogy határozottan a samsungnál vagy a telenornál kicseréltetem. Mit tehetnék még? Nagyon zavar
2019. júl. 25. 23:22
 1/2 anonim ***** válasza:
Milyen kódolású zenék ezek, hogy ennyire terheli a processzort?
2019. júl. 26. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

"arra gondoltam hogy határozottan a samsungnál vagy a telenornál kicseréltetem."

Határozottan nem fogják cserélni.

Ha a szervíz megállapitja hogy javíthatatlan, kiállit egy csere utalványt és a Telenor akkor cseréli.

2019. júl. 26. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!