Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hányszor volt, és milyen...

Hányszor volt, és milyen hibával szervízben a telefonod?

Figyelt kérdés

2019. nov. 30. 11:08
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Még nem volt. Két éve vettem.
2019. nov. 30. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
egyik telefonom sem volt egyszer sem
2019. nov. 30. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Nekem sem volt még egyszer sem szervízvben egyetlen egy telefonom sem. Kb 2 - 3 évig használtam egy - egy készüléket, szóval lehet ez a rövid időtartam az oka, illetve én általában szolgáltatótól szoktam venni a telefonomat, így valamivel kevesebb az esélye egy-egy hibás darab kifogásának.
2019. nov. 30. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Egyik régi telefonom 2x volt szervizbe kamera miatt sonyericcson c905, samsung s7 edgem meg 3x a kijelzőn megjelent vertikális rózsaszín csík miatt (szolgáltatótól volt a telefon)
2019. nov. 30. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Szolgáltatótól vett Samsung, mindjárt megvétel után 2 héttel már szervíz! Egy év alatt 6x volt mindig ugyanazzal a hibával, kikapcsolt magától csak úgy, a nap bármely időszakában. Visszakapcsolni csak az akksi ki és vissza tétele után lehetett. Mivel a szervízben a náluk alkalmanként ott töltött pár nap alatt pont "nem dobta" a hibát, így nem is cserélték ki. Mindig ezzel magyarázták, hogy szerintük a telefon jó, mert náluk sosem dobta az általam megadott hibát. :( 6x volt náluk egy év alatt ezzel a hibával.
2019. nov. 30. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Két éves P20 Pro, sosem volt szervízben.
2019. nov. 30. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 meszike91 ***** válasza:

Oneplus 3, 3 éves.


Volt egy fókusz hiba a kamerájával. Garanciában megcsinálták. Ilyen hibája sokaknak volt.


Meg egyszer a bekapcsológomb is tönkre ment, azt is garanciában megcsinálták.


Azóta megint tönkrement a bekapcsológomb. Valószínűleg túl erősen nyomkodtam. Már nincs rá garancia, de valami sufniszervízben majd megcsináltatom.

2019. nov. 30. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Nulla.
2019. nov. 30. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Egy ősrégi Huawei Ascend P7 van, amit még anno 4 és fél éve rendeltem újonann a Turbado-tól, alapból 2 év GYÁRI garanciával, de sosem volt rá szükség, a telefon azóta is szinte tökéletesen működik, egyszer sem volt szervizben, pedig napi szinten nyúzom, állandóan netezek rajta, most is arról írok!

Viszont az utóbbi fél évben történt vele valami, mert azóta az amúgy 1080p kijelző minden tartalmat csak max. 720p-ben jelenít meg (nem állítható!), a kamera képminősége is romlott, a hangszóró is sokkal halkabb lett full hangerőn is, és a menüben is sokszor csak úgy magától spontán témát vált. Ezeket leszámítva viszont továbbra is zökkenőmentesen teszi a dolgát, lehet hogy a többit is talán megoldaná egy hard reset (nem tudom), de már nem kísérletezem vele, mert amúgy is nagyon elavult, nemsokára megveszem az újat, Samsung Galaxy A70, kíváncsi vagyok, hogy az meddig lesz jó!

2019. nov. 30. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Még nem volt, de nem is fogom odavinni, ha gond lesz vele, megrendelem majd Kínából a pótalkatrészt és kicserélem, sokkal olcsóbb.
2019. nov. 30. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!